חדרי ילדים מעוצבים

טיפים לעיצוב חדרי ילדים

התאמת עיצוב החדר לילדים

חדרים אשר מיועדים לילדים בפרט ולצעירים בכלל יקבלו עיצוב אחר מחדרי ההורים. חדרי ילדים  כמו למשל עיצוב חדר משחקים יקבלו המון ביטוי לדקורטיביות. ברוב חדרי ילדים נוכל לראות זאת  בצבעים בהם בחרנו להשתמש למשל בגוונים עזים לעומת צבעים יותר רכים בחדרי ההורים.
הורים רבים בוחרים לעצב את חדרי הילדים שלהם בהתאמה לבנים או לבנות, הצבעים שונים, לפעמים יבחרו לעשות ציורי קיר לפי הדמויות שהילד או הילדה אוהבים, בחירת תמונות תאורה צבעי המצעים ועוד…

עיצוב חדר ילדות

יש לזכור כי חדרי ילדים חייבים להיות בטיחותיים. אין כאן בכלל מקום, לא לספקות ולא לביטוי אישי, כולנו רוצים לתת לילדינו את רמת הביטחון הגבוהה ביותר ולכן יש לנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים ולשים זאת בראש סדר העדיפויות. לכן, על מנת שהחדר יהיה בטיחותי ברמה הגבוהה ביותר עבור הילדים, ולא יתקלה במהירות, אנו ממליצים לעצב ולבחור רהיטים איכותיים בעלי תו תקן ובטיחות בלבד.

מהי חשיבות בחירת רהיטים איכותיים ובטוחים לחדרי ילדים

איכות הרהיטים כמו במוצרים שונים אחרים, משפיעה על הזמן בו הם יחזיקו מעמד והאם יהיו מספיק יציבים לאורך זמן. כאשר אנו מרהטים חדרי תינוקות, פעוטות וילדים, כדאי מאוד לבדוק את איכות הרהיטים ולא לפחד להשקיע בהם. במידה ותרכשו רהיטים איכותיים, בעתיד יהיה לכם קל יותר לצבוע  ולחדש אותם מחדש בהתאם להתפתחות ילד או במקרה והם יעברו לאחים הקטנים יותר שיגיעו בהמשך הדרך.

מיטה בטוחה לתינוק

הורים רבים טוענים שרהיטים איכותיים בחדרי הילדים הם השקעה משתלמת לא רק מבחינה כלכלית, רהיטים איכותיים יתנו שקט ובטחון להורים גם כאשר הילדים יישארו לבד בחדר, לא פעם קורה שהילד משחק לבד בחדר והדבר האחרון שאנחנו נרצה זה לשמוע את אחד הרהיטים נופל או נשבר. הילד יוכל להישאר לבד בגלל במידה והרהיטים בחדר איכותיים ויציבים – וזה ללא ספק  שווה המון שקט נפשי להורים שיושבים בסלון או מכינים ארוחת ערב במטבח.

חדרי ילדים

מן הסתם את החדר נעצב לפי מי שעומד להשתמש בו. אם אנו מעצבים חדרים בהם ישתמשו ילדים, נרצה להכניס אלמנטים מהעולם שלהם. בכל גיל נבחר להכניס אלמנטים שונים, ילדים קטנים, יתחברו יותר לדמויות מצוירות או בעלי חיים במידה ונעצב חדר לבני נוער או ילדים בוגרים יותר, הם יהיו יותר מעורבים בתהליך קבלת ההחלטות בחירת הצבעים, התמונות והרהיטים.למש

מדפים משולשים מעץ

לחצו כאן לרכישה >>>

שעון מעץ מלא בצורת גלידה

לחצו כאן לרכישה >>>

כתוב את הכותרת כאן

לחצו כאן לרכישה >>>