עיצוב הבית

טיפים לעיצוב הבית

טיפים לעיצוב הבית

אספנו בשבילכם מספר טיפים לעיצוב הבית, כך תוכלו  להימנע מטעויות בעיצוב הבית. לפעמים אנחנו רוצים לחדש משהו בבית, לפעמים לצבוע קיר מתקלף, לעשות נקודות חשמל חדשות או להקנות פריט ריהוט חדש. ואם כבר על הדרך תרצו גם לעצב את הבית מחדש בלי לשכור מעצב פנים, כדאי שתדעו שאתם יכולים לעשות זאת בהשקעה נמוכה וליהנות מעיצוב חדש לבית שלכם

למעבר למאמר המלא, לחצו כאן>>>

עיצוב חדרי ילדים

טיפים לעיצוב חדרי ילדים

חדרים אשר מיועדים לילדים בפרט ולצעירים בכלל יקבלו עיצוב אחר מחדרי ההורים. חדרי ילדים יקבלו המון ביטוי לדקורטיביות.
ברוב חדרי הילידים נוכל לראות זאת בצבעים בהם בחרנו להשתמש למשל בגוונים עזים לעומת צבעים יותר רכים בחדרי ההורים. 

למעבר למאמר המלא, לחצו כאן>>>

עיצוב הבית בזול

עיצוב הבית בזול

הום סטיילינג ועיצוב הבית הפך לחלק בלתי נפרד מתהליך רכישת דירה, מעבר דירה, שיפוץ דירה וכדומה. מי לא מפנטז על בית גדול ומרווח, בית שנכנסים אליו ומיד שומעים וואו! הבעיה היא שבמקרים רבים, יש נטייה לחשוב על הום סטיילינג ועיצוב הבית כמשהו יקר הכרוך בהוצאות רבות. בפועל, היום ניתן למצוא פתרונות נוחים בעלויות נמוכות יותר, דבר המקל על קבלת ההחלטה.

למעבר למאמר המלא, לחצו כאן>>>

עיצוב חדר אמבטיה

עיצוב חדרי אמבטיה

מתכננים שיפוץ קוסמטי או מקיף בחדרי האמבטיה והשירותים בביתכם? מתבלטים בין מספר סגנונות עיצוב ומתקשים לקבל החלטה על עיצוב מקלחת ושירותים בהתאמה למגבלות התקציב והטעם האישי? לפניכם טיפים והמלצות שיסייעו לכם לעצב חדרי שירותים ומקלחת בדירה או בבית שלכם.

למעבר למאמר המלא לחצו כאן>>>

עיצוב חדרי ילדים

עיצוב חדרי ילדים

חדרי ילדים נחשבים לממלכה הקסומה של הקטנטנים ובני הנוער, החדר משרת אותם לשינה, למנוחה, ללמידה, לאירוח ומשחק עם חברים ולכל הצרכים הייחודיים שלהם. לכן, עיצוב חדר ילדים נחשב למורכב ומאתגר מאחר ויש להתאים אותו לקונספט העיצוב הכללי בשאר חללי הדירה או הבית, והחדר חייב להתאים לגיל ולמאפייני הילד, וכמובן לטעם האישי ולרצונות הייחודיים שלו.

למעבר למאמר המלא לחצו כאן>>>

עיצוב סלון

רוצים לעצב מחדש את סלון הבית או הדירה ואינכם יודעים איך להתחיל? איך לעצב נכון את הסלון? מהו עיצוב סלון מותאם אישית ומהם הטיפים של אנשי המקצוע המיומנים למי שמעוניין לשדרג את עיצוב הסלון שלו?
הסלון הביתי הוא חלל מרכזי שמהווה את הלב הפועם של הבית או הדירה, בסלון אנחנו יושבים עם בני המשפחה, משחקים עם הילדים או הנכדים, מארחים חברים וקרובים, צופים בטלוויזיה, נחים, קוראים ומבלים.

למעבר למאמר המלא לחצו כאן>>>