שאלות ותשובות – עיצוב פנים

שאלות שכדאי לשאול

יש לכם שאלות נוספות? צרו איתנו קשר

"הום סטיילנג" הוא נישה שהתפתחה מענף עיצוב הפנים ואנו יכולים לראות כי בישראל בשנים האחרונות חווה התפתחות גדולה מאוד. מעצבים המתמחים בהום סטיילינג הם מעצבים הידועים ביכולתם והבנתם בעיצוב לבית ולמשרד. האמת היא שאין הבדל גדול בין תחום ההום סטיילינג ותחום עיצוב הפנים, פשוט מדובר על נישה חדשה לעיצוב הבית. נישה המתייחסת יותר לאבזור חלל המשרד או הבית. בין אם מדובר על סגנונו צביעה, חומרים מיוחדים או עיצוב חללים ריקים.

כאשר ניגשים לעיצוב הסלון ישנה התלבטות האם כדאי לנו לפנות למעצב מאחר שהתקציב שלנו קטן וואנחנו מתכננים לעצב חלל אחד בלבד בבית. ההמלצה שלנו היא דווקא כן לפנות למעצב פנים, כמובן שאם מדובר בחלל שקשה לנו לעצב אותו ואתם מרגישים אי נוחות בסידורו מעצב פנים יכול לראות דברים בצורה שונה,זו היא עבודתו. יכול להיות שאם נעשה שינוי קטן במרחב כמו למשל הוספת נישה או הורדת קיר נשנה את כל המרחב. ישנו סיכוי גדול שמעצב פנים יחסוך לכם בזבוז רב בזמן ובהוצאות.

תמיד יהיה עדיף ליצור קשר בשלב מוקדם כמה שיותר, מעצב פנים שיהיה פעיל בשלב התכנון של המבנה יהיה יעיל בהרבה מזה שיצטרף בשלב מאוחר יותר, מעצב פנים ידע לכנן את שטח הפנים של הבית, איפה כדאי לכם להציב את נקודות החשמל והמים ועוד. דבר נוסף שמעצב פנים עושה זה להכין תוכניות עבודה לקבלנים השונים כגון: צבעים, חשמלאים, אינסטלאטורים, הנגרים ועוד

במקרים רבים האדריכל לא נותן שרותי עיצוב פנים כחלק משירותיו ולכן אנו ממליצים לכם לשכור מעצב פנים חיצוני שיעבוד בשיתוף פעולה עם האדריכל על הפרויקט שלכם, כך יקבל הפרויקט את מלוא תשומת הלב, הן בעיצוב הפנים והן בעיצוב החוץ.

אכן, ניתן לעשות זאת ואף מקובל בפרויקטים שונים.

לא. הגשת תוכניות לאישורים תעשה ע"י אדריכל או מהנדס בלבד.