טיפים לעיצוב חדר שינה

לפעמים אנחנו רוצים לחדש משהו בבית, לפעמים לצבוע קיר מתקלף, לעשות נקודות חשמל חדשות או לקנות פריט ריהוט חדש. ואם כבר על הדרך תרצו גם לעצב את הבית מחדש בלי לשכור מעצב פנים, כדאי שתדעו שאתם יכולים לעשות זאת בהשקעה נמוכה ולהנות מעיצוב חדש לבית שלכם והום סטיילינג שייתן לכם לוק חדש.

אז איך תוכלו לעשות זאת בעצמכם? אספנו בשבילכם מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

חדר השינה, הנה הטיפים שלנו לחדר שינה מעוצב ומושלם

חדר השינה הינו החדר הכי פרטי בבית. גם אם אתם חולקים את חדר השינה עם אדם נוסף, או שאתם ישנים בו לבד, הרי זהו החלל האינטימי, האישי, זה שמשמש למנוחה, שינה, ואפילו התפנקות. חדר השינה הוא המקום בו היום שלנו מתחיל ומסתיים ולכן חשוב מאוד שיהיה מעוצב נעים ורגוע.

  1. צבעים
    כמו שציינו הרי מדובר בחדר אישי ולא בחדר בו אנו מארחים, תוכלו לבחור את הצבעים בהתאם לטעמכם, יחד עם זאת, אנו ממליצים לכם לבחור בצבעים בהירים, כאלו המשרים הרגשה מרגיעה וידועה כמשפרת שינה. חשוב לזכור כי ישנם צבעים שפשוט לא משתלבים זה עם זה ואם יש לכם התלבטות, תמיד תוכלו למצוא, באינטרנט, סקאלות שילובי צבעים מומלצים.
    על מנת להשיג מראה מרשים יותר, אנו ממליצים לבחור בניגוד צבעים, ליצור קונטרסט שישבור את אחידות הקירות.
    הקונטרסט יכול להתבטא באביזר צבעוני או בצביעת קיר נגדי בצבע נוסף, שמצד אחד ישמור על המראה הנעים ומצד שני ישבור את הצבע הבהיר.

  2. מיקום
    חשוב להתחשב בנתונים הפיזיים של חדר השינה שלכם. כמובן שיש להתייחס לגודל החדר, היכן נמצאות דלתות החדר ואיפה ממקומים החלונות. צריך לחשוב מראש ולראות האם יהיה מספיק מקום למיטה גדולה, שידת נעליים מיוחדת או פינת עבודה, וזאת על מנת ליצור הרמוניה ומראה מרווח ונקי בחדר השינה. זיכרו המיטה היא הרהיט הראשי והמרכזי בחדר השינה, ומיקומה ישפיע על יתר הפריטים בחדר. גודל מיטה סטנדרטית 190 ס"מ על 150 ס"מ.
    מומלץ להשאיר רווח של 60-65 ס"מ לשידות משני צדדיה.
  3. אביזרים להום סטיילינג מאלי אקספרס
    תמיד נחמד להוסיף לעיצוב חדר השינה אביזרים שונים, עיצוביים או פרקטיים. לדוגמה, הורדתם בגדים ואתם רוצים לתלות אותם לפני שאתם מחזירים לארון או זורקים לכביסה? מתלה תלוי מאחורי הדלת יהיה הפתרון הטוב ביותר, אך אתם יכולים לבחור גם במתלה דקורטיבי שיהיה עיצובי וגם פרקטי באותה מידה.
    שטיחים, גם הם אביזר נהדר לחדר השינה, בעזרתם תהנו ממגע חמים בכפות הרגליים והם גם יכניסו צבע נוסף לחדר השינה.
  4. תאורה
    אנו ממליצים על מנורות קיר, כך נהוג לעשות בחדרי בתי מלון, על מנת לתת תאורה נעימה ומרגיעה. לתאורה המרכזית בחרו מנורה בהירה, אם אתם ברטע של נברשות, שמרו אותן לחלקים אחרים בבית.
    תאורה לחדר שינה