החלקת שיער אורגנית לכל סוגי השיער

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אם גם אתם מעוניינים בהחלקת שיער אך לא בטוחים אם יש לכם את סוג השיער המתאים לעבור החלקה? הגעתם למקום הנכון. חברת אטרקטיבו, משיקה בישראל ומלווה באינספור פתרונות החלקת שיער טבעיים, בטוחים ושאינם נוסו על בעלי חיים. המוצרים למספרה או לאנשים פרטיים שהחברה מייצרת, מותאמים לכלל סוגי השיער ויכולים לספק את המראה החלק והרצוי עבורכם. תוך כדי שימוש במתנות השונות של אימא אדמה, חברת אטרקטיבו רותמת את מיטב השמנים, חומצות האמינו ועוד. לכדי פורמולות מנצחות ואורגניות.

החלקת שיער אורגנית

החלקת שיער אורגנית הינה משקמת שיער פגום ומתאימה לכל סוגי השיער כגון שיער מתולתל או מתולתל מאוד, שיער צבוע, פגום או שרוף. המוצרים האורגניים של חברת אטרקטיבו, אינם מכילים פורמלין, גופרית וכימיקלים אחרים המזיקים לבריאות השיער. ובנסוף לכך, מעניקים לכל אחד ואחת מכם, את האפשרות לעצב את שיערכם בנוחות וליהנות משיער חלק כמשיי. החלקת שיער אורגנית אינה פוגעת במבנה השיער, מה שהופך אותו לשונה מפורמולות אחרות להחלקת שיער רגילות. מדובר בשיטה שעושה שימוש אך ורק בחומרים אורגניים וטבעיים, שאותם אנו מלקטים לכדי פורמולה מנצחת להחלקת שיער מכל סוג.

החומרים המשמשים בהחלקת שיער אורגנית

בהחלקה אורגנית אין שימוש בחומרים מנטרלים או חומרים כימיים ולכן השיער ניזוק פחות ממה שקורה בהחלקות שיער אחרות. הנוסחה של החלקת שיער אורגנית כוללת רכיבים תזונתיים ממקורות אורגניים כמו שמן קיק, שמן דקלים, שמן קוקוס, שמן ארגון, אגוזי שיאה קקאו, חלבון אורז וגם מים זהובים שמגנים על מעטפת השיער מפני נזקים חיצוניים. בין המרכיבים הטבעיים בפורמולה של אטרקטיבו תוכלו למצוא חומרים לשיקום השיער, לשיקום השיער, לחיזוק שורשים, נוגדי חמצון, חומצות אמינו לשיקום ציר השערה וקראטין לחיזוק השיער. כל אלו משמשים את הפורמולות הייחודיות שלנו במטרה לספק לכל אחד ואחת מכם שיער חלק, בעל מראה בריא וחזק.
החומרים הפעילים העיקריים אותם ניתן לזהות בפורמולות הייחודיות שלנו נבחרו בקפידה. והם כוללים ביניהם:
– שמן קיק
– שמן קוקוס
– קרטין
– חומרים להחלקת שיער מינראלית
– זרעי ענבים
– זרעי קנאביס

כאשר מטרתם של כל אלה היא לספק את המעטפת הרצויה להחלקת שיער מכל סוג, בצורה הבטוחה והבריאה ביותר.

החלקות שיער ללא ניסויים בבעלי חיים

כל המוצרים שמספקת חברת אטרקטיבו, למספרה ולאנשים פרטיים. אינם עברו ניסויים על בעלי חיים. כלומר לא נעשתה פגיע בשום חיה במהלך הפיתוח והמחקר של מוצרי החלקת השיער שלנו.
באטרקטיבו אנו מאמינים בהרמוניה ושיתוף פעולה עם הטבע, הרמוניה שיודעת להשתמש בכל הסגולות של חומרים טבעיים, ואינה פוגעת בסביבה או בבעלי החיים. כאשר בוחרים במוצרים להחלקת השיער של אטרקטיבו, אתם בעצם בוחרים בחברה מוסרית, שדוגלת בשימוש בחומרים טבעיים בלבד, וללא ניסויים אכזריים בבעלי החיים המסכנים. תוך כדי החלקת השיער שלכם. צרו קשר כבר היום וגם אתם תוכלו ליהנות משלל הסגולות של המוצרים הטבעיים שלנו, לצד מצפון נקי.

טיפים להחלקת שיער מכל סוג

 אם השיער שלך שומני לפני ההחלקה, שטפו את השיער עם סבון כלים (אל דאגה, הוא לא רעיל) מרחו את החומר החלקת השיער בכמות נדיבה כמו צבע לשיער מבלי לסרוק את השיער. בנוסף עדיף להשאיר את ממרח החלקת השיער לאחר כשעה ללא שטיפה במים. אם יש לכם עוד שאלות הנציגים של חברת אטרקטיבו בישראל, ישמחו לענות על כל אחת מהן ולספק הסבר מדויק ומפורט, אודות הסגולות של החלקת שיער אורגנית לכל סוגי השיער שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *