טפטים לקירות בבתים מיוחדים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

לא נמאס לך מהקירות הלבנים והריקים בבית או במשרד? אנחנו יודעים שכן. מזה זמן מה שכל הלבן הזה מעציב אותך מעט. ובכן, הגיע הזמן להכניס קצת צבע לקיר עם טפטים מיוחדים בעיצובים משגעים ונפלאים שיכניסו אופי ועניין לחלל כולו.

אבל איך לבחור את הטפט המדויק לחדר המדובר? מתי זה 'יותר מידי' ואיך באמת להצליח לשמור על איזון? על כל אלו, במאמר שלפניך!

טפטים נגד צבע על הקירות

טפטים משמשים לכיסוי ושיפור המראה של הקיר בכל מבנה שהוא. הם מגיעים במגוון רחב של עיצובים, דוגמאות ומרקמים כך שניתן להתאים אף באופן אישי את העיצוב לכל סגנון. בדרך כלל, הטפטים נמכרים כגלילים ומודבקים לקיר באמצעות דבק מיוחד. זו בחירה מעולה עבור מי שמעוניין לשדרג את החלל הפנימי, בלי לשבור את הכיס ובלי להתאמץ.

נשאלת השאלה, למה לא לצבוע את הקיר וזה הכל? ובכן, לבחירה בטפט על פני צבע יש כמה יתרונות שכדאי לקחת בחשבון;

  • מגוון עיצובים – לאף אחד אין זמן ליצור עיצובים מעניינים על הקיר, לעמוד במשך שעות וליצור עיטורים. גם לשלם לאמן לא בא בחשבון, ובסופו של דבר הקיר נותר לבן ומשעמם. הטפטים חוסכים את הטרחה, כשהם מגיעים מוכנים מבחינת עיצוב והדבקה על הקיר.
  • כיסוי לפגמים – ניקח למשל דירה שכורה אותה קיבלו השוכרים במצב בינוני משהו. לא סביר שהם יחליטו לתקן את הפגמים בקירות בעצמם, אבל זה גם לא הכי נעים לחיות כך. הדרך הטובה ביותר להסתיר את הפגמים, היא להתחדש בטפט צבעוני ומרהיב שיוכל לכסות אותם בקלות ולהיראות נהדר.
  • תחזוקה – קל מאוד לתחזק טפטים – כל מה שעליכם לעשות זה רק להשתמש במטלית לחה, לעבור עליו מידי פעם כדי להסיר אבק ולשמור עליו מבריק, נקי ומרהיב כפי שהיה ביום שבו הדבקתם אותו לקיר.

בסך הכל, אין ספק שהטפטים הם בחירה מעולה למי שמחפש להוסיף אישיות לכל חלל, מבלי להתעסק ביותר מידי תחזוקה. פתרון עמיד, קל ופשוט!

להכניס קצת צבע לחיים

במחשבה ראשונה, קשה לדמיין את החדר הריק שכל כך התרגלת אליו, מלא בצבע לפתע. מצד שני, קשה גם להאמין מה זריקת צבע קלה בלבד יכולה לעשות! אפילו טפטים על קיר אחד בלבד, יוכלו לעשות שינוי אדיר. זו נקודה נוספת שחשוב לקחת בחשבון כשמעצבים את הקירות מחדש; צבעים כהים מידי מכל עבר עלולים לגרום לחלל להרגיש קטן יותר.

לעומת זאת, טפט כהה על קיר אחד בלבד, יוכל להוסיף אופי ואווירה לחלל. כל העניין הוא לא לפחד לשחק עם צבעים ומרקמים ובמידת הצורך, גם להתייעץ עם המומחים! בהתאם לחלל הקיים, המסר והאווירה שמעוניינים ליצור, יכווינו אותך אל הטפטים המדויקים לצרכים והדרישות שלך – אלו שיכניסו קצת צבע לחיים ולחדר, ויעניקו לו צורה, אופי ועניין.

קרדיט לתמונות PIXABAY

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *