מהן הבעיות הנפוצות בארונות הזזה?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

ארונות הזזה פופולריים ברוב הבתים הנוכחיים. הם נוחים יותר לשימוש מכיוון שניתן לארגן אותם מחדש בהתאם לצרכים של בעלי הבית. עם זאת, לארונות האלה יש גם כמה בעיות שצריך לטפל בהן במוקדם ולא במאוחר.

מנגנון ההזזה בארונות הזזה רבים מורכב משני מסלולים העוברים אחד על השני. מסלול אחד קבוע בעוד השני מחליק לאורכו כדי להקל עליך לגשת לבגדים שלך. אבל, מסלולים אלה יכולים להיתקע לאורך זמן עקב הצטברות אבק וזה יהפוך את המלתחה שלך לבלתי שמישה עד שתתקן אותם.

בעיה נפוצה בארונות הזזה היא שהדלתות לא נסגרות כמו שצריך. הסיבות הנפוצות ביותר לכך הן התקנה לא נכונה או ציר עיוור שבור.

ארונות הזזה הם סוג של ארון עם דלת המחליקה על מסילה. הם מגיעים בגדלים ועיצובים שונים.

הבעיות הנפוצות ביותר בארונות הזזה הן דלתות שאינן נסגרות כראוי, דלתות שאינן נפתחות או נשלפות בקלות, ודלתות שיש להן רווחים בתחתית בעת משיכתן.

ארונות הזזה יכולים להיות מסובכים לתחזוקה מכיוון שהם צריכים לנקות מעת לעת.

איך אפשר לתקן ארון הזזה?

ישנן מספר אפשרויות תיקון בכל הנוגע לארונות הזזה. חלקם מהירים, חלקם יקרים, חלקם קלים, חלקם קשים.

התיקונים המהירים כוללים מריחת דבק עץ או מסמרים נוזליים על הצד של הארון שבו הוא יוצא ממסלולו. לתיקונים קבועים יותר, מתקין יצטרך להסיר את הדלת ולהחליף חלקים שבורים. ייתכן שהם יצטרכו לחתוך פיסת מסילה חדשה כדי להחזיר את הארון למקומו.

כמו תמיד בעת תיקון כל רהיט, הקפד להרחיק את האצבעות מחלקים נעים.

ארונות הזזה הם די פופולריים בישראל "

הם משמשים לאחסון בגדים ופריטים אחרים. אבל לא משנה כמה הם נוחים, הם יכולים לסבול מבלאי לאורך זמן. תיקון דלתות ארון הזזה נחוץ כאשר דלתות ההזזה נתקעות או נשברות.

צריכים בעל מקצוע אמין בתחום תוכלו לבקר באתר הרשמי של אייל הנדימן מומחה לכל סוגי עבודות לבית ולמשרד במחירים הטובים ביותר. https://www.9911.co.il/

להלן כמה מהדרכים לתיקון דלתות ארונות ההזזה שלך:

1) בדוק אם יש חסימה במסלול – לרוב, החסימה נגרמת מלכלוך או שיער שהצטבר בו. אתה יכול לנקות אותו עם חיבור פיית שואב אבק או אוויר דחוס אם זה לא יותר מדי בלגן.

2) החלפת מנגנון – אם יש לכם מסלולים ישנים שזקוקים להחלפה, כדאי לפנות למומחה לעזרה בעבודת התיקון הזו!

3) שימון ותחזוקה בתקופות מעבר

ארון הזזה הוא סוג של ארון הנפתח על מערכת מסילות. מערכת זו משמשת לאחסון בגדים בצורה מסודרת. אם הם לא מתוחזקים כראוי, המסילות עלולות להיתקע והדלתות עלולות לא להיסגר כראוי.

ארון ההזזה מורכב לרוב מסט של מסילות העוברות על פני החלק הפנימי של הארון ומסט גלגלים בתחתית. המסילות מאפשרות לו להחליק בקלות לאורכם מבלי צורך להשתמש בידיות או בכל חלק אחר שעלול ליפול או להישבר. כדי לתקן כל בעיה בארון מסוג זה, יש לבדוק אם יש ברגים או ברגים רופפים, להדק אותם ולשמן אותם במידת הצורך, לנקות פסולת מתחת למסילות הדלת ולוודא שכל הגלגלים תקינים על ידי מגלגלים אותו כמה דקות לפני שמנסים אותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *