מעקה זכוכית חיצוני

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מע

אנו נתקלים במבנים בכל מקום. כדי ללמוד, לעבוד או להגיע לבית אנחנו צריכים להיכנס אל תוך מבנה. במבנים רבים יש מרפסות בקומות גבוהות, חדרי מדרגות או מסדרונות המקשרים בין קומות. בכל אלה יש צורך בתמיכה של מעקה זכוכית חיצוני על מנת לשמור על בטיחות של העוברים. מעקות זכוכית הולכים וצוברים תאוצה ויש לכך סיבה טובה.

מהו תפקידו של מעקה זכוכית חיצוני

למעקה זכוכית חיצוני קיימים שני תפקידים עיקריים. התפקיד הראשון הוא לספק הגנה טובה. למעשה, מדובר בתפקיד חשוב ביותר. מעקה זכוכית חיצוני מאפשר לנו לצאת אל המרפסת בעבודה בבטחה, ליהנות ממש הרוח הגלילה או השמש, לשתות כוס תה או קפה ולהיות בטוחים שהמעקה ישמור עלינו. מעקות זכוכית עשויות מזכוכית איתנה החסימה מפני פגעים, והיא אף יכולה לספוג זעזועים וטלטלות.

התפקיד השני של מעקה זכוכית הוא להשתלב עם העיצוב הכללי. בימינו מושם דגש רב על העיצוב, ומעקה הזכוכית הוא המעקה המושלם לכל. בניגוד למערכות הבטון שאינם משתלבים עם כל עיצוב, הזכוכית היא חומר שקוף ולכן היא מתמזגת להפליא עם כל סוג של עיצוב בזכות היותה נראית ובלתי נראית. מעקה הזכוכית מעניק למבנה מראה אסתטי ייחודי והוא יוצר תחושה של מרחב. זאת משום שהמעקה אינו חוסם את קרני האור, ואלה יכולות לחדור בחופשיות בשעות היום ולהכניס לחלל אור טבעי. 

מהו מעקה זכוכית חלבית?

מעקה זכוכית חלבית הוא מעקה זכוכית לכל דבר ועניין, ההבדל היחיד הוא סוג הזכוכית. זכוכית חלבית אינה שקופה לגמרי, אלא בעלת צבע לבן עדין. מכאן היא קיבלה את שמה, שכן צבעה מזכיר מעט את צבע החלב. מעקה זכוכית חלבית הוא מעקה בעל מראה עדין, ולכן היא מתאימה למי שמחפש עיצוב עדין.

מה צריך להביא בחשבון כאשר בוחרים מעקה חיצוני

אם גם אתם רוצים לדאוג לבטיחות המבנה מבלי לוותר על העיצוב, מעקה זכוכית חיצוני הוא התשובה. כאשר בוחרים מעקה חשוב לבחון את החברה שממנה אתם מזמינים מעקות זכוכית וגם לבדוק את טיב הזכוכית. האם מדובר בזכוכית חזקה? האם זה העיצוב שרציתם? וכדומה. ולבסוף, כדאי למדוד את השטח כדי לראות באיזה גודל להזמין את המעקה. 

קה זכוכית חיצוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *