מתכננים בריכה בגינה הביתית? כדאי לכם להתקין דשא סינטטי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אין ספק כי התוספת המושלמת עבור אלו שיש להם בריכה בינה הביתית היא דשא מלאכותי. הדשא המלאכותי מוסיף לנו לבריכה ובכללי, לגינה את כל היתרונות של דשא רגיל – וזאת מבלי שנצטרך לתחזק אותו כפי שדרושה תחזוקה שוטפת עבור דשא רגיל. במאמר של היום, נסביר לכם כל מה שצריך לדעת על דשא מלאכותי לבריכה הביתית – היתרונות הטמונים בכך, דברים שחשוב לקחת בחשבון – וכמובן גם נסביר לכם איך תוכלו לבחור בעצמכם דשא סינטטי איכותי שלב אחרי שלב.

יתרונות של דשא מלאכותי עבור הגינה הביתית

רגע לפני שתחפשו דשא מלאכותי איכותי שתוכלו ליהנות ממנו ולשדרג באמצעותו את הבריכה שלכם, הרי שעלינו להבין קודם כל למה זה כל-כך מומלץ. הנה כמה יתרונות מרכזיים של התקנת דשא סינטטי בגינה הביתית:

• תוספת עמידה – מעבר ליתרון האסתטי המובהק שדיש בהתקנת דשא מלאכותי, חשוב להדגיש כי מדובר בתוספת מאוד עמידה עבור הגינה הביתית שלנו. דשא סינטטי איכותי שבחרנו נכון בהחלט יהיה עמיד בפניי דריכות ממושכות, וכך גם כאשר נניח עליו רהיטים רבים, כמו לדוגמא מערכות ישיבה לגינה.

• תחזוקה מינימלית – כל אחד רוצה מראה טבעי וירוק ככל הניתן בגינה, אך דשא רגיל לעיתים יכול לדרוש תחזוקה שוטפת, שתהיה מאתגרת למדי עבור רוב האנשים. נצטרך לכסח את הדשא, להשקות אותו – ואילו נצטרך להקפיד לעשות זאת כל פעם שצריך. לעומת זאת, דשא סינטטי כמעט ולא צריך לתחזק, והוא אינו דורש השקיה – כך נוכל ליהנות מכל היתרונות האסתטיים של דשא ירוק בגינה ואילו לא נצטרך לבזבז יותר מדי זמן בתחזוקה שלו, וכמובן גם לא נצטרך להוסיף לחשבון המים החודשי שגם ככה עשוי להיות גבוה בעונת הקיץ ובהינתן בריכה בגינה.

• בטיחות ומניעת החלקות – בריכה בבית זו תוספת מהממת ממנה כל בני המשפחה יכולים ליהנות – אך היא יכולה לגרום לסכנת החלקות, בייחוד אם המשטח עליה הבריכה מותקנת בגינה הוא חלק. דשא סינטטי לעומת זאת מספק לנו משטח הרבה יותר יציב, ואילו כתוצאה מכך סכנת ההחלקה הרבה יותר קטנה.

מאיפה מזמינים דשא מלאכותי?

אחרי שהבנו למה דשא מלאכותי הוא בחירה כה מומלצת, הגיע הזמן להבין איך לבחור נכון. כמו כל דבר אחר – גם כאשר נבחר ספק של דשא סינטטי איכותי תמיד נרצה לחפש אחר חוות דעת, ביקורות והמלצות של לקוחות ברחבי הרשת. המלצות עוזרות לנו לבחור נכון, והן גם עוזרות לנו לקבל תמונה ברורה יותר אודות החברות שהכי כדאי לרכוש מהן. כך נוכל בעצם להגיע לחברה אמינה ומקצועית, עם ניסיון מוכח בתחום – חברה שתמיד נעדיף להזמין ממנה דשא סינטטי, ואילו לעיתים אף נוכל לא רק להזמין את הדשא, אלא גם להזמין התקנה איתו.

קרדיט תמונה FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *