תכשיטי נשים בעיצוב אישי

Admin

Admin

נשים אוהבות שמפתיעים אותן, במיוחד באמצעות תכשיט זהב ייחודי ומעוצב. ישנם תכשיטים מעוצבים המיוצרים מזהב צהוב, זהב לבן, פלטינה ועוד. מומלץ לרכוש תכשיטי נשים בעיצוב אישי. לכל אישה יש סגנון וטעם משלה ולכן, ניתן לדעת איזה סוג של תכשיט הצורף בחנות תכשיטים יוכל לעצב, כך שהתכשיט יתאים בדיוק. תוכלו לבחור ולשבץ את התכשיט המעוצב באבנים יקרות בגוונים שהאישה, החברה או האימא אוהבת. מדובר על מתנה יוקרתית ובלתי נשכחת שתהווה מזכרת לכל החיים ובעלת ערך רב.

תכשיטים בעיצוב אישי גם לגבר

מי שמעצב תכשיטי יוקרה העשויים מזהב ויהלומים ושאר אבנים יקרות, מעצב אותם גם עבור גברים. אם הגבר שלך, חוגג בקוב יום הולדת, או שאת מעוניינת להפתיע אותו ליום הנישואין, זה הזמן לעצב לו תכשיט יוקרתי מזהב, בדיוק לפי הטעם שלו.ניתן לחרוט שמות או הקדשה על תכשיטי זהב מעוצבים, מה שיהיה מקורי. יש להגיע עם המידות המדויקות של התכשיט, למשל טבעת, שרשרת או צמיד. תוכלו תמיד לצייר את הסקיצה של התכשיט והצורף יוכל לשפץ אותה ולהוציא תחת ידיו תכשיט מקורי מזהב טהור שיהיה יצירת אמנות של ממש.

ניתן לשדרג תכשיטים בעיצוב אישי ומיוחד שלכם

לפעמים, אנו רואים תכשיט מסוים, כמו למשל טבעות אירוסין, כאשר יש לנו רעיון לעצב אותו באופן מיוחד. גם את זה ניתן לעשות אצל חנות תכשיטים המחזיקה בצורף שהוא גם מעצב תכשיטים. אם החלטת להפתיע את בת הזוג בהצעת אירוסין, זה הזמן למצוא עבורה טבעת אירוסין בעיצוב האישי שלך, כאשר אתה מכיר היטב את הטעם של בת זוגך וזאת, לפי התכשיטים שהיא עונדת. למשל אם היא אוהבת זהב לבן, זהב צהוב או אבני חן מסוימות מלבד יהלומים, מה שיכול להוסיף לטבעת צבעוניות מיוחדת.

השקיעו בטבעת אירוסין או תכשיט מעוצב למי שאתם אוהבים יותר מכל

מומלץ תמיד להשקיע במי שאתם אוהבים יותר מכל והכוונה היא לאישה שלכם. תוכלו להוסיף טבעת מעוצבת לצמיד שהאישה כבר עונדת ופשוט להפוך אותו לסט.עם הזמן, תוכלו לרכוש עגילים מזהב ויהלומים שיתאימו לסט, או להוסיף שרשרת, בחנות המתמחה בייתור תכשיטי נשים בעיצוב אישי. רק המבט המופתע והשמחה שלה, תעשה לכם את היום, כאשר היא תצהיר על יופיו של התכשיט וכמה היא רצתה כזה, או שפגעת ממש בול לטעם האישי שלה. יש לשים לב, כי אם מדובר בטבעת מעוצבת, קחו את מידת האצבע במדויק, כך שלא תצטרכו לחזור לחנות ולתקן את המידה. יש לשים לב, כי ממש כמו בבגדים, גם בטבעות יש מידות שונות, אך המוכר בחנות התכשיטים לפי גודל האצבע שמדדתם ורשמתם לכם את המידה, יוכל לדעת מה המידה המדויקת של הטבעת שתתאים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *