דרכים פשוטות לשדרוג מראה המטבח

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מי אמר שחייבים לשפץ, או להוציא הרבה כסף, כדי לשדרג את מראה ועיצוב המטבח שלכם? יש כמה דרכים הרבה יותר פשוטות וזולות, אשר מסוגלות לחולל שינוי משמעותי.

החלפת ברז

יכול להיות שאתם לוקחים את ברז המטבח שלכם כמובן מאליו. זה מובן, אתם משתמשים בו כל הזמן, ולא רואים אותו בתור פקטור עיצובי של ממש במטבח. אולי תחשבו על זה שוב, כי ברזים יוקרתיים למטבח עשויים להעניק לו טאצ' מעניין, והחלפת ברז היא עניין ממש לא מסובך.

חיפוי קירות

חיפוי קירות מוסיף נופך של אסתטיקה לכל מטבח. אריחים מגיעים בצורות, צבעים וגימורים שונים ולעתים קרובות אינם יקרים מדי. בלי להשקיע הרבה, אפשר ליצור דוגמה שתיראה ממש יוקרתית. נהוג למקם את האריחים מאחורי הכיור, או הכיריים.

מעבר לעיצוב, החיפוי שומר על הקירות שלכם, בעיקר אם תבחרו באריחים מחומרים איכותיים כמו קרמיקה או פורצלן. אריחים אלה מונעים שריטות, כתמים ונזקים נוספים.

גימור וצביעת ארונות

כאשר בוחרים ארונות, אפשר לבחור גימורי עץ סטנדרטיים – לבנים, אפורים או שחורים – שהם הנפוצים ביותר, אבל כיום אנשים נהנים להתנסות עם צבעים פסטליים ונועזים. כך או כך, בחירת הצבעים והסגנונות של הארונות משנה את מראה המטבח כולו.

החלפת ידיות

אם אמרנו שקשה לחשוב על חשיבות המראה של הברז, זה נכון גם עבור ידיות של ארונות ומגרות. עם זאת, סוגי הידיות משפיעים הן על פונקציונליות והן על עיצוב. ידיות יכולות להוסיף תחכום לחלל.

שינויים בתאורה

תאורה חשובה מאוד במטבח בזמן בישול, אפייה ושטיפת כלים. מעבר לזה, גופי תאורה שונים מעוצבים אחרת לגמרי, ואפשר להשתמש בזה כדי לסגנן את המטבח. כדאי לבחור גופי תאורה יפים, והתאורה עצמה צריכה להיות חזק, כדי להאיר את החלל ולהעניק לו מראה אטרקטיבי.

עיצוב על ידי ארגון מחדש

הדרך בה אתם מאחסנים את האוכל ואת כלי המטבח, משפיעה על המראה שלו והתחושה של השוהים בו. השקיעו בארונות על גלגלים, בחוצצים חכמים ועוד עזרים, שיאפשרו לכם להשתמש בשטח האחסון שלכם ביעילות. למשל, מדפים פתוחים הם דרך עכשווית מאוד להציג ולאחסן את תבלינים ודברים אחרים במטבח.

החוכמה היא לשמור על סדר, כי סדר עוזר גם לשמור על ניקיון. אלה שני מאפיינים שהופכים כל מטבח, אפילו אם הוא קטן ויחסית מוגבל, לחלל יפה ומרשים.

לסיום, כמה נגיעות אישיות

בנוסף לכל זה, יש כמה דברים קטנים שאפשר להוסיף לכל מטבח, על מנת להוסיף לו עוד נגיעות וגימורים. תבחרו על פי הטעם האישי שלכם, מבין דברים כמו צמחים, אלמנטים לעיצוב שולחן, סלסלות, נרות, קערות ועוד. תכננו את החלל שלכם, תוודאו כי התחושה בו נעימה וחמימה עבור כל המשפחה והאורחים. עם דברים קטנים ויפים, אתם יכולים לקשור את כל החלל יחד.

קרדיט תמונה FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *