ככה תשלבו פרחים וצמחייה בעיצוב הבית

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אין זה משנה באם אתם חסרי כל ידע בכל מה שקשור לשילוב של פרחים וצמחייה בעיצוב של הבית, או לחלופין יש לכם ניסיון למכביר בתחום זה, כדאי לדעת שלפרחים ולצמחייה יש מקום של כבוד בעיצוב הבית. מה שחשוב שתבינו כי הם מוסיפים אופי לחלל, הם מפרים ומחיים אותו, כאשר יש מנעד רב של סוגים. כל התהליך של שילוב פרחים וצמחייה בעיצוב הבית, והאפשרויות הן למכביר. כדאי שתבינו, כי כל התהליך הזה מלווה בניסוי ובטעייה. ועל מנת להשיב נכונה על השאלה – איך ככה תשלבו פרחים וצמחייה בעיצוב הבית? פשוט תמשיכו לקרוא.

איך ככה תשלבו פרחים וצמחייה בעיצוב הבית? אל תרחיקו את הפרחים והצמחייה מהחלל

בנוגע לשאלה – "איך ככה תשלבו פרחים וצמחייה בעיצוב הבית?", נאמר, קודם כל, אל תרחיקו את הפרחים והצמחייה מהחלל. זאת טעות נפוצה. המון בני אדם חשים שהם לא מסוגלים לטפל נכונה בעיצוב הבית באמצעות פרחים וצמחייה, בפרט בשל חוסר זמן. הם חושבים כי יש מכך משום הסחות הדעת, שאין כל הכרח בהן, בחיי השגרה העמוסים שלהם. על מנת שבכל זאת תמצאו פתרון יעיל, כדאי שתציבו פרחים או עציצים לבית אשר מחייבים מעט תחזוקה. מומלץ שתעשו חקר מקדים, על מנת להבין אילו מהם דורשים מעט תחזוקה של מגע, ולעתים רחוקות. כמו למשל – הקקטוס. הוא צורך תחזוקה מועטה, ומתאים למי שקצר בזמן, ואין באפשרותו להשקיע זמן ניכר בטיפול אינטנסיבי ויום יומי בפרחים ובצמחייה. יידרש מכם להשקיע מעט מאמצים, אבל עיצוב הבית שלכם ישתפר לבלי היכר. בבחירה נכונה של פרחים וצמחים, החלל יתעורר לפתע לתחייה. מטבעם, פרחים וצמחייה, אשר נבחרים באופן הנכון ביותר, מביאים עמם טוויסט לעלייה, ומשפרים את עיצוב הבית באופן עליז, מקנים לסביבה יותר מסבירת פנים ואווירה אחרת לחלוטין לעיצוב הבית. על ידי כמה שעות בלבד, לא מדי יום, תזכו ליהנות מעיצוב מראה של הבית שלכם, שיכניס את חיק הטבע ממש לתוך הבית שלכם.

איך ככה תשלבו פרחים וצמחייה בעיצוב הבית? התחשבו במגבלות של עיצוב הבית

והנה שאלה הרת גורל – "איך ככה תשלבו פרחים וצמחייה בעיצוב הבית?", ובכן, נקדים ונאמר, כי עליכם להתחשב במגבלות של עיצוב הבית. וכעת נסביר את אמירתנו הנוקבת. קיים גבול משמעותי לכמה שהנכם עשויים לעצב את הבית באמצעות צמחים ופרחים. הדבר חל אודות צמחים ופרחים באותו קנה מידה שזה חל על כל מוצר, סטייל או ססגוניות. מעצבי הפנים עושים בדרך כלל המון בכל מה שקשור במעקב אחרי שתיים או שלוש מגמות של עיצוב באמצעות פרחים וצמחייה, במקום שהם יתמקדו בעיצוב שונה. מן הרצון לעצב את המקום בעזרת פרחים וצמחייה יש לקחת בחשבון את הסגנון שמועדף עליכם, תוך כדי התכתבות מסוימת עם הסגנון אשר כבר שולט בבית שלכם. על מנת לעשות זאת, עליכם להבין, כי כל פרח או צמח שתבחרו צריך להיות מסוגנן בהתאמה למה שנמצא כבר בחלל. ולמה התכוון המשורר בדבריו? ובכן, השקיעו קצת מכישרון היצירתיות שלכם, בהיבט של סידור בהתאם לצבעים השולטים. בנוסף לכך, חשבו על התאורה במקום. החלל ייראה הרבה יותר מושך במידה ותעצבו אותו על ידי הוספה של פרחים ושל צמחייה ייחודיים, שמספקים מידה של מיקוד. על גבי הקיר אתם יכולים לתלות צמחים וצמחייה שיוסיפו עומק למקום. באופן הזה אינכם יוצרים עומס על החלל או על הקירות. במידה ובחלל מופיעים כבר אלמנטים גדולים, כי אז עליכם לעצב אותו באמצעות פרחים וצמחיים קטנים יותר, על מנת לייצר את תופעת הקונטרסט. אל לכם להציב צמחים שיטפסו עד לתקרה, בפרט לא במידה והתקרה נמוכה למדי. בחרו בפרחים ובצמחייה לעיצוב הבית שיאירו את המקום. קל וחומר כאשר החדר חשוך למדי, שמדמה בית קר מדי, ומביע מסר שבוודאי אינכם חפצים שיועבר לאורחים שבאים אליכם. על מנת ליצור חלל מואר יותר, השקיעו בנורות לד איכותיות, ובחרו פרחים וצמחייה בצבעים בהירים יותר. צבעים שיפתחו לרווחה את המקום, ויכניסו אליו אור טבעי, שכה חסר בעיצוב הבית שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *