כל מה שחם בתחום הריצוף חוץ

הנהלת האתר

הנהלת האתר

תחום הריצוף החיצוני קיבל הרחבת פנים רבה בשנים האחרונות. בדומה לתחומים אחרים בעיצוב הבית גם בתחום זה ישנם טרנדים ואופנות משתנות, כך שלפני שיפוץ או בניית בית מחדש, כדאי להתעדכן במוצרים החמים ביותר, בין השאר באמצעות קטלוגים של ריצוף חוץ . ריצוף זה הוא מרכיב חיוני ודקורטיבי במרפסות ודרכי גישה אל הבית. בדיוק בגלל זה, יש צורך לוודא ולבדוק היטב שהוא עמיד בפני מזג אוויר ויכול לעמוד בשחיקה רבה יותר ואור שמש ישיר. כדי להקל עליכם, אספנו עבורכם את הטרנדים החמים והאהובים ביותר:

אריחי אבן

כמה שיותר גדול, יותר טוב. אריחי אבן גדולים לשימוש מחוץ לבית משדרים יוקרה ואלגנטיות. בניגוד לאבנים טבעיות, האריחים הינם עמידים וזולים יותר וניתן לנקות אותם באופן קל ויעיל יותר. כן כדאי לקחת בחשבון שאריחים המשמשים לריצוף בתוך הבתים לא יכולים לשמש גם מחוצה להם, ולו רק מעצם העובדה שהם עלולים להיות מחליקים בזמן גשם. לכן כיום ניתן לקבל אותם בגרסה לא מוחלקת אשר פותרת בעיה זו.

בטון מוטבע או מוחלק

הבטון, אשר משדר מראה תעשייתי, גם קל לניקוי וגם ניתן לקבל אותו בכל מראה שתרצו, כולל מראה של דק עץ. בנוסף, גם ניתן לקבל אותו במגוון צבעים, אשר יכולים להתאים למראה הכללי של הבית והמרפסת. יכולות העיצוב בבטון הן כמעט אינסופיות ותלויות רק ובעיקר ביצירתיות המבצע והלקוח.

אבנים משתלבות

אחת האפשרויות העמידות ביותר הן אבנים משתלבות, שכיום ניתן להשיג אותן במגוון צבעים ודוגמאות. היתרון הגדול ביותר של פתרון זה הוא היותו עמיד לאורך זמן, ללא שבירות, חשש מהחלקות ועוד. עם זאת הן עשויות להוסיף אופי ואישיות לכל בית, גם אם המראה מעט תעשייתי.

ריצוף גומי

ריצוף גומי לא היה קיים כאן תמיד, ולכן מפתיע אנשים רבים. סוג זה של ריצוף, המופיע בקטלוגים רבים ובמאמרים בנושא טרנדים בעיצוב פנים, הינו פרקטי במיוחד: הוא סופג, רב תכליתי, עמיד, בולם זעזועים ויכול לשמש כנגד החלקות. מעבר לכך, הוא יכול לעמוד בפני פגעי מזג האוויר ולהיות נעים להליכה בחורף הקר ובקיץ החם.

קרמיקות בעובי 2 ס"מ

החידוש החם ביותר בתחום ריצופי החוץ הוא ריצוף באמצעות אריחים בעובי של 2 ס"מ תוך התגברות על אתגרי שטח שונים.  את האריחים ניתן לקבל במגוון צורות וצבעים, החל מאריחים דמויי אבן ועד ריצוף דמוי פרקט עמיד בפני שחיקה, החלקה ומפגעי מזג האוויר.

כמו כן, ניתן להניח אותם במספר אופנים, בין אם בגישה הסטנדרטית המסורתית באמצעות פלס ובטון ובין אם על דשא סינטטי או חול.

באמצעות טכנולוגיה חדישה, ניתן להניח ולקבע אותם גם בין אבני טוף, כרצפה צפה (כאשר אין מתחת אדמה) וכיד הדמיון הטובה. היתרון הגדול הוא שאפשר לשחק ולשנות את העמדתם מדי פעם מבלי לגרום לנזקים או פגיעה באריח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *