מה זה ביטוח מבנה לדירה?

Admin

Admin

ביטוח מבנה הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר לבעלי הדירות. כולנו יודעים היום מה מחירי הדיור, כמה זמן צריך לחסוך בשביל לרכוש נכס שהוא רק שלכם. בשביל שתוכלו לשמור על הנכס ולהימנע מתיקונים כמו צנרת שיכולים להגיע לסכומים של אלפי שקלים יש לנו ביטוח מבנה. ביטוח אשר שומר עליכם מפני נזקים כאלה ואחרים. כמו כן, חברות הביטוח מציעות עוד מגוון רחב של מסלולים וביטוחים אשר קשורים לנכס שלכם. 

ביטוח מבנה – כל מה שצריך לדעת

ביטוח מבנה הוא ביטוח דירה אשר מכסה אתכם לגבי חיצוניות המבנה בעיקר ולא על התכולה שבו. חסכתם כל כך הרבה שנים בשביל לרכוש את בית החלומות שלכם, אתם רוצים לשמור עליו כמו שצריך. ביטוח מבנה מכסה אתכם בכל הנוגע לצנרת הבית, הסקה, מערכות מיזוג, חשמל, מרפסת, שערים, גדרות וכן הלאה… במילים פשוטות, כל מה שמחובר באופן קבוע לדירה שלכם. יש ביטוח דירה יותר כולל ויש פחות, עליכם לראות מה הפוליסה המוצעת לכם מטעם חברת הביטוח. לדוגמא, יש חברות ביטוח אשר אינן מכסות את מה שמחוץ למבנה, כלומר החצר וגדרות הבית וכד'.

ביטוח דירה מסוג זה מכסה אתכם מנזקים אשר עלולים להיגרם לא רק מבלאי או מקרים כאלה, אלא גם מפני נזקי טבע. הכיסוי של ביטוח מבנה כולל מקרים של שריפה, תנאי מזג אוויר אשר פוגעים במבנה, נפילת כלי טיס, ברקים, נפילת עץ, התנגשות כלי רכב במבנה ועוד. 

מה ההבדל בין ביטוח מבנה לביטוח תכולה?

ביטוח דירה יכול להיות ביטוח מבנה, ביטוח תכולה, ביטוח צד ג' לדירה או שלושת המרכיבים יחדיו. ההבדל בין ביטוח מבנה לבין ביטוח תכולה הוא שביטוח מבנה מגן על השטח של הדירה, כולל הקירות. מצד שני, ביטוח מבנה אינו מכסה אתכם לגבי ריהוט המבנה ותוספים שהכנסתם לדירה. ביטוח תכולה כן מכסה את הפריטים האלה. לדוגמה, אם יש לכם פריטים שהם יקרים מבחינה ערכית או פיננסית ותרצו לבטח אותם תעשו זאת באמצעות ביטוח תכולה ולא ביטוח מבנה.

מהו המחיר עבור ביטוח מבנה?

חישוב המחיר הסופי של ביטוח מבנה יכול להשתנות בין חברת ביטוח כזו לאחרת. על חברת הביטוח לשקלל את כל הנתונים אשר משפיעים על מחיר הפוליסה. לדוגמה, אם יש לכם אמצעי מיגון לדירה המחיר יוזל, המחיר מושפע גם מהקומה בה הדירה שלכם נמצאת, מצב הדירה, נזקי עבר ועוד. כמו כן, המחיר מושפע מאופן הדרך בה תקבלו את הפיצוי שלכם. הפיצוי יכול לבוא לידי ביטוי או בהחלפה של החלק הניזוק, פיצוי כספי או תיקון. כדי למצוא את המחיר המשתלם ביותר אנו ממליצים לבחון את כל האפשרויות ולראות את כל המסלולים אשר חברות הביטוח מציעות לכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות ביטוח אונליין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *