מזמינים בלון גז? גדול או קטן? בואו לבחור את הבלון המתאים לצריכה הביתית שלכם

הנהלת האתר

הנהלת האתר

כולנו משתמשים בבלוני גז באופן קבוע וזקוקים להחלפה שלהם מעת לעת. וכמו בתחומים אחרים, גם היום ניתן לבצע את ההזמנה בשיא הקלות דרך רשת האינטרנט, או כרגיל בטלפון. גם החלפת ספקית הגז שלכם במידת הצורך היא היום יותר פשוטה מאי פעם.

איזה בלון אתם צריכים?

בלוני הגז מגיעים בגדלים שונים, כגון 12 או 48 הגדולים הסטנדרטיים, וכן בלון גז קטן יותר כגון 5 קילו הנפוץ למנגל ו- 2.5 קילו שגם כן משתמשים בו למנגל, לטיולים ושאר יציאות לשטח. אז איזה בלון אתם צריכים? ובכן, בכל הקשור לצריכת הגז הביתית המטרה היא כמובן להגיע לתחלופה כמה שפחות שכיחה, מינימום התעסקות אפילו שההזמנה באמת קלילה לביצוע.

הצריכה תלוי במספר מרכיבים ובראשם סוג ומספר צרכני הגז שיש לכם בבית. למשל, יש הבדל משמעותי בין סטודנט המחזיק כיריים דו ראשיות בלבד לבין משפחה המחזיקה כיריים 4 ראשים וגם מחמם מים על גז, תנור חימום על גז וכדומה. בנוסף, ברור שיש הבדל בין סטודנט או זוג לבין משפחה בת 4 או 5 נפשות, שם מבשלים ומתקלחים יותר, וגם יש הבדל בין אורחות החיים של מי שנוהג לאכול בחוץ ובין מי שמעדיף לאכול בבית ואף לארח הרבה עם תבשילים פרי ידיו. באופן כללי, ניתן לומר שבלון גז 48 קילו מחזיק לשלושה חודשים בערך למשפחה ממוצעת בת 5 נפשות, אך כאמור הדבר משתנה לפי משפחה. בנוסף, לא כולם יכולים להחזיק את הבלונים הגדולים עקב מחסור בשטח מתאים, ובמקרה כזה יהווה שני בלונים של 12 קילו מענה מצוין. עם שני בלונים, כאשר הראשון נגמר פותחים את השני ומזמינים החלפה לבלון הראשון, כך שלא נתקעים בלי גז בכלל.

מעבר לכך, בימינו כבר לא צריך לפנות לחנויות טכניות למיניהן כדי להשיג בלוני 5 קילו או 2.5 קילו למנגל על גז שעומד בחצר או ליציאות לטיולים ולפיקניק בשטח. יש אתרי אינטרנט של ספקיות גז המתמחים בכל הקשור לבלונים וציוד למנגל ולשטח, וההזמנה מבוצעת בקלות אונליין.

אז אחרי שהבנתם איזה בלון אתם צריכים, רק נכנסים לאתר של ספקית הגז ומזינים פרטים בסיסיים כמו שם פרטי ומשפחה, מספר צרכן, טלפון, כתובת וסוג הבלון הרצוי. מכאן והלאה המשלוח בדרך אליכם. יש לציין שאם אתם רוצים להחליף חברה, תוכלו לעשות גם את הפעולה הזו בקלות אונליין או בטלפון. מרגע הבקשה החברה כבר תדאג לכל הניתוק והחיבור שלכם מחדש במהירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *