עיצוב משרדים להשכרה לחברות הייטק בתל אביב

הנהלת האתר

הנהלת האתר

משרדיהן של חברות הייטק מעוצבים בימינו באופן ייחודי, אשר מבדיל בין ענף זה לבין מרבית ענפי הפעילות האחרים במשק. למעשה, מדובר במאפיין שעובדים בתחום כבר מצפים למצוא כשהם מתראיינים לעבודה בחברת הייטק זו או אחרת, כזה אשר גם מעיד במובן מסוים על מידת ההצלחה של אותה חברה והאמביציה של העומדים בראשה. עבור כל חברת הייטק המחפשת אחר משרד להשכרה, בפרט בתל אביב, כדאי לקחת זאת בחשבון.

מהם מאפייני העיצוב הייחודיים של חברות הייטק בכלל ובישראל בפרט, מאפיינים שכדאי לכל חברה בתחום לקחת לתשומת הלב ולהטמיע בעצמה כאשר היא עוברת למשרדים חדשים? כיצד עיצוב הפנים של המשרד צריך להילקח בחשבון כאשר מחפשים אחר השכרת משרדים לחברות הייטק בעיר, ובמקרים מסוימים אף להשפיע על ההחלטה בנוגע לשטח משרדי מסוים זה או אחר?

קרדיט לתמונה: רועי נגר zuznadlan

עיצוב משרדי הייטק – מאפיינים בולטים ומעניינים

מיד נגיע לנקודות שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים אחר משרד להשכרה בתל אביב עבור חברת הייטק, אך לפני כן כמה מילים על המאפיינים הכלליים, הבולטים והמעניינים של משרדי הייטק בחברות מצליחות בישראל (ובעולם כולו) –

בענף ההייטק נהוג לעבוד שעות ארוכות, הרבה פעמים יותר מעשר שעות ביום, ובשעות שאינן בהכרח השגרתיות ביותר (למשל, בחברות רבות עובדים יותר בשעות הערב על מנת להיות מתואמים לאזורים אחרים בעולם, במקומות רבים העובדים מגיעים בבוקר המאוחר ונשארים עד לפנות ערב וכיוצ"ב…). על מנת לשמר את כוח האדם האיכותי ולהפוך את סביבת העבודה לנעימה, מזמינה ומהנה, משקיעות חברות הייטק בעיצוב פנים אשר כולל "פיצ'רים" מיוחדים, כאלו שלא ניתן למצוא ביותר מדי תחומים וענפי פעילות אחרים. למשל – פינות ישיבה ומנוחה נעימות ומעוצבות, חדרי משחקים בהם יכולים העובדים ליהנות, להתרענן ולהעביר זמן מה במשחק ידידותי עם חבריהם לעבודה, מטבחון מאובזר ומלא בכל טוב, עמדות עבודה דינאמיות, חדרי פגישות מעוצבים ועוד.

כל זה נועד כאמור לטפח את רווחת העובדים, להפוך את המשרדים למקום בו נעים ונחמד להם להיות בו וגם כמובן לייצר נראות מסוימת ולטפח מוניטין של חברה בעלת ראש צעיר, פתוח ומתקדם.

קרדיט לתמונה: רועי נגר zuznadlan

כיצד כל זה צריך לבוא לכדי ביטוי בעת חיפוש אחר משרדים להשכרה בתל אביב?

את מאפייני עיצוב הפנים הייחודיים הללו יש כמובן לקחת בחשבון כאשר מחפשים אחר אפשרויות להשכרת משרדים לחברות הייטק, ובארץ כאמור תל אביב היא המקום המתבקש והעיקרי עבור חברת הייטק להתמקם בו.

לכן, במסגרת החיפוש אחר השכרת משרדים בתל אביב עבור חברות הייטק, כדאי לקחת בחשבון כי עיצוב הפנים יצריך מאיתנו מספיק מקום ושטח, חלוקה קיימת או אפשרית מסוימת לחללים שונים, אזורים בהם ניתן להקים מטבח ופינות ישיבה ואוכל, פינות מנוחה ופנאי, עמדות עבודה דינאמיות שלא יופרעו על ידי אזורי הפנאי וכד'. כדאי לקחת בחשבון כי חלק מהצרכים הללו המאפיינים משרדי הייטק עלולים להפריע אחד לשני, ולכן יש לבחור משרד גדול ומרווח מפיק, עם מספיק מרחב ואפשרות ליצירת חלוקה פנימית והפרדות כרצוננו. למשל – משרד להשכרה בו נוכל להכניס במסגרת עיצוב הפנים אזורי מנוחה, אזורי משחקים/הווי פנים חברתי, אזורי אוכל ועמדות עבודה, וכל אחד מהאזורים הללו לא יהיה צמוד לאזור אחר והפעילויות בהן לא יפריעו אחת לשנייה.

השכרת משרדים בתל אביב עשויה להוות אתגר לא קטן עבור חברה בעלת צרכים רבים מוגדרים, וזה המצב עבור מרבית חברות ההייטק. עם זאת, הסתייעות באנשי המקצוע הנכונים ובחברות המתמחות במציאת נדל"ן עסקי באופן כללי ומשרדים להשכרה בתל אביב בפרט (כולל התמחות ספציפית במשרדים להייטק) – דוגמת חברת zuz יועצי נדל"ן – יכולה להפוך את החיפוש לקל, מהיר ומוצלח הרבה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *