איזה בדיקות כדאי לעשות לפני שלוקחים חברת השכרת ציוד לאירועים?

Orel Hassid

Orel Hassid

123rf

אירוע יכול להתקיים בכל מקום. הוא יכול להיות בסלון, בחצר הבית, בחוף הים, בטבע ובאולם. כדי שהוא יוכל לצאת לפועל יש לדאוג למוזמנים, לתוכן וכמובן, לציוד מתאים. חברת השכרת ציוד מאפשרת לכם להקים את האירוע בדיוק איפה שתרצו ובלי להיכנס להוצאות גדולות ורכישות שלא תצטרכו בעתיד.

השכרת ציוד לאירועים יכולה לכלול כמעט כל דבר. מכיסאות ושולחנות ועד למערכות סאונד ותאורה. מדוכני מזון ועד מאווררים ומזגנים. השמיים הם הגבול ואם אתם מתכננים אירוע אתם בוודאי תוהים אילו בדיקות כדאי לעשות לפני שתפנו לחברת ההשכרה. כדי לענות על שאלה זו פנינו לחברת סאונדשיין המתמחה בתחום וזו ענתה על כל שאלותינו.

הציוד הוא אחד הדברים ההכרחיים באירוע שלכם

אתם יכולים לקבוע את מקום האירוע, להזמין את כל האורחים, להביא קייטרינג, אך כדי להתחיל באירוע תצטרכו ציוד מתאים. הדבר האחרון שתרצו שיקרה הוא שהציוד שהבאתם יתגלה כלא תקין או שהובלת הציוד שהזמנתם תאחר. "אירוע טוב הוא תוצאה של פרטים קטנים שמתחברים יחדיו ופשוט עובדים" מסבירים בחברת סאונדשיין.

כדי שכל הפרטים באמת יתחברו, אתם רוצים לוודא שעשיתם בחירות טובות ולדעת כי עומדים לרשותכם אנשי מקצוע שהמטרה שלהם היא לדאוג לכם. חברת השכרת ציוד לאירועים צריכה ללוות אתכם לאורך כל הדרך, עליה לעזור לכם לבחור את הציוד הנכון לאירוע (תוך התחשבות בצרכים הספציפיים שתגדירו) ולדאוג שתקבלו אותו כשהוא תקין ומוכן לעבודה.

דגשים שיש לשים לב אליהם לפני בחירת חברת השכרת ציוד לאירוע

ברור כי ישנה חשיבות גדולה לציוד שיעשה בו שימוש במהלך האירוע אך השאלה האמיתית היא כיצד תוכלו לדעת שאתם מגיעים אל חברת ההשכרה הנכונה. לשם כך עליכם לשים לב כי היא עומדת בכל הדגשים הבאים:

·         אחריות על הציוד

חשוב לוודא האם ישנה אחריות על הציוד ומה יקרה במקרה של פגיעה. המטרה שלכם היא ליהנות מהאירוע, אך כבר קרו מקרים בהם ציוד נפל בדרך, בשל שימוש לא נכון וכל זאת בתום לב. בקשו לברר מהי האחריות הניתנת לכם וכיצד נהוג לפעול במקרה שתחזירו ציוד תקול.

·         בדיקת ציוד לפני האירוע

אתם רוצים שהחברה תוודא כי הציוד שתקבלו הוא איכותי ותקין. בקשו לשמוע מה החברה עושה כדי לוודא שהציוד שהיא מציעה לכם עובד. "ציוד אירועים עובר טלטלות ומשתמשים רבים. האחריות לבדיקת התקינות צריכה להיות על החברה וחשוב לשאול אותה אילו בדיקות היא מבצעת ומתי".

·         אפשרות לשירות הובלה

היום אפשר לשכור כמעט כל דבר. מכיסא יחיד ועד מתנפחים, מסכים וגנרטורים. יכול להיות שתרצו לאסוף את הציוד בעצמכם אך יתכן ותרצו שהוא יגיע אל היעד בדיוק בזמן. בקשו לשמוע על אפשרויות ההובלה, עלויות השירות, מתי הציוד יגיע אליכם ומתי הוא ייאסף בחזרה.

·         מבחר ציוד תחת קורת גג אחת

לקראת האירוע תצטרכו לבצע שלל פעולות. יהיה עליכם לבחור מקום, נותני שירות, להזמין אנשים ולדאוג שאתם תיראו במיטבכם. אתם יכולים למצוא ספקים קטנים שיוכלו להציע לכם חלק מהציוד שתזדקקו לו, אך יהיה לכם הרבה יותר קל להתנהל מול חברה אחת רצינית. חברה כזו שתעמיד לרשותכם מבחר ציוד גדול ושתדע גם להתאים בדיוק את זה שמתאים לאירוע.

·         מחיר משתלם וללא התחייבות

חברת השכרה רצינית תציע הצעת מחיר ברורה ולא תחייב אתכם לקחת יותר ציוד מכפי שאתם צריכים. המחיר צריך להיות ברור כשאתם צריכים לוודא האם הוא כולל את האחריות, ההובלה (אם אתם זקוקים לה) והאיסוף. כמו כן, חשוב מאד לוודא כי הציוד יעמוד לרשותכם בזמן שהכי מתאים לכם וכי שעות הפעילות של החברה תואמות ללוח הזמנים שלכם.

בחרו את הציוד שבאמת תצטרכו

רגע לפני שאתם שוכרים את הציוד ההמלצה היא לבדוק מה אתם באמת צריכים. יכול להיות שכבר הכנתם רשימה ובמקרה זה תוכלו פשוט לבדוק מהן האפשרויות העומדות לפניכם. יכול להיות שאתם עוד לא בטוחים מהו הציוד שאתם באמת צריכים לאירוע.

במקרה השני, כדאי להתייעץ עם החברה, לבדוק מה היא מציעה לכם, לשאול שאלות, להתעניין ולבחון מהן החלופות העומדת לרשותכם. אל תהססו לבקש לחשוב על הצעת המחיר ולהמשיך לשאול שאלות. עליכם לבחור ציוד שישמש אתכם בקלות ויאפשר לכם ליהנות מהאירוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *