עיצוב דירות – שדרוג הבית לפני המכירה

Orel Hassid

Orel Hassid

רוכשי בתים רבים בוחרים לרכוש נכס, לבצע בו שיפוץ ולאחר מכן להציע אותו למכירה. לעומתם, יש שבוחרים לרכוש בית שכבר מוכן למעבר דירה. שיפוץ של בית ישן יכול להגדיל באופן משמעותי את הערך שלו אך צריך לשקול היטב את היקף השיפוץ. יש לנהוג בחוכמה ולבצע את השיפורים הנדרשים בלבד על מנת להיות בטוחים שמחזירים את ההשקעה בנכס.

עיצוב חדר אמבטיה

התמקדות במטבח  – אחת הדרכים להבטיח את החזרת ההשקעה

אחת הדרכים שדרכן ניתן להבטיח את החזרת ההשקעה בנכס למכירה היא שיפוץ המטבח. קונים פוטנציאליים שמגיעים לבדוק דירות למכירה בפרדס חנה כרכור יבחנו  ויסקרו דבר ראשון את המטבח. זהו מרכז הבית. יש להחליף מכשירים ישנים, לצבוע מחדש ארונות שאיבדו מגוונים לאורך השנים ואף לשקול לבצע החלפה של השיש. מדובר בשיפוץ בעלות לא גבוהה (ביחד לשאר חלקי הבית שיש לשפץ) שניתן להעריך מראש על מנת לוודא שעומדים בתקציב השיפוץ הכולל. שיפוץ המטבח יאיץ את תהליך המכירה ויכול להיות שלא תדרשו אפילו לבצע שיפוצים נוספים ברחבי הבית. השיפוץ יעלה גם את הסיכוי שתקבלו מספר הצעות לרכישת הבית כך שתוכלו לקבל הצעה משתלמת שתכניס את הרווח הכי גבוה.

הערכת הבית לפני התחלת השיפוץ

מרבית השיפוצים שיבוצעו בבית יגרמו לו להיראות טוב יותר אך לא כולם יתרמו להגדלת שווי הערכת הבית וזהו הדבר שבו יש להתמקד בעת שיפוץ בית ישן. בדיקת מפקח טרם התחלת השיפוץ תוכל לתת לכם שקיפות מלאה של היקף השיפוץ שיש לבצע ובאילו חלקים יש להתמקד על מנת להגדיל את שוויו. אם במהלך הבדיקה יתגלו בעיות אקוטיות בבית, יש להתמקד בהם ולהוציא פחות כספים על שיפורים קוסמטיים לבית. לאחר קבלת תוצאות בדיקת המפקח, יש לפנות למספר אנשי מקצוע ולבקש מהם הצעות מחיר על השיפוץ – כך תוכלו לבצע את כל מה שנדרש בהוצאה מינימלית. חשוב לזכור שלקוחות פוטנציאליים יהיו מעוניינים ברכישת נכס שמצריך השקעה מינימלית לאחר הכניסה למגורים ולא יהססו לבחון רכישת דירה חדשה במגוון פרויקטים חדשים בפרדס חנה כרכור אם העלות תהיה גבוהה מדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עיצוב חדר אמבטיה