מעקה זכוכית לכל מצב

Orel Hassid

Orel Hassid

הם אסתטיים, בעלי מראה נקי, אינם מסתירים את הנוף, בטוחים, חסינים והולכים טוב עם כל עיצוב. אנחנו מדברים על מעקות זכוכית, כמובן. מעקות מיוחדים אלה הולכים וצוברים תאוצה לאורך השנים, ובזכותם יותר ויותר אנשים נהנים מתחושת ביטחון, מבלי לוותר על העיצוב המושלם שהם תמיד רצו. המעקות מתאימים לבתים פרטיים כמו גם לבתי עסק שרוצים למשוך אליהם כמה שיותר לקוחות.

freepik

התקנת מעקות זכוכית – למי זה מתאים?

מעקה זכוכית הוא מבנה חיוני וחשוב המיועד לשמור על בטיחות, בייחוד אם מדובר בחללים המצויים בגובה רב או בחדרי המדרגות. מעקות זכוכית מתאימים למגוון רחב של מבנים. אלה כמה שכדאי להכיר:

  1. המרפסת הפרטית של הבית.

כאשר אתם מוסיפים מרפסת לבית, חשוב לבחון את עניין הבטיחות ולבחור מעקה בטוח, כזה שיגן על כל שוכני הבית, בייחוד על הילדים הקטנים. מצד שני, גם אלמנט העיצוב חשוב כאן מאוד. מסיבה זו מעקה העשוי מזכוכית שקופה הוא הפתרון המתאים ביותר. הזכוכית אינה מסתירה לכם את הנוף אל הים ומשתלבת עם כל עיצוב שתבחרו.

  1. מעקה מזכוכית בחדר המדרגות.

בבנייני דירות ובעיקר במוסדות ציבוריים אוהבים להתקין מעקות מזכוכית בחדרי המדרגות, וזה לא מפתיע. הזכוכית השקופה יוצרת תחושה של מרחב, ובזכותה חדר המדרגות נראה מזמין ומרווח יותר. את התוצאה המרשימה הזו מעוניינים להשיג מקומות ציבוריים שרוצים למשוך אליהם כמה שיותר אנשים.

  1. מעקות זכוכית ובריכות הולכים יחד.

פעמים רבות תבחינו במעקה זכוכית המשמש כמעין מחיצה בין הבריכה והחוץ. ניתן להבחין במעקה זה בבתי מלון, חדרי כושר או כל מקום אחר שיש בו בריכה פרטית או ציבורית. כי רק מעקה הזכוכית השקוף יכול להשתלב להפליא עם מימיה התכולים והמזמינים של הבריכה.

תכונות מיוחדות של מעקות הזכוכית שכדאי להכיר

מעקות זכוכית בטוחים לא רק מפני שהם חזקים ועמידים, אלא גם מכיוון שהם עשויים מחומר מבודד. הזכוכית אינה מעבירה חום או חשמל, ולכן במקרה של סכנה כמו בעיה במערכת החשמלית או שריפה, יגן המעקה על השוהים בתוך המבנה. כמו כן, מעקה זכוכית נבנה מחומר חסין וחזק שאינו נשבר בקלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *