הרבה יותר מאינטרקום לבית

הנהלת האתר

הנהלת האתר

יש שני דברים שאנו מחפשים בחיים המודרנייםביטחון ונוחות. שני דברים שונים, אך לפעמים הם נפגשים יחדיו במוצר אחד. וכאשר אנו מדברים על ביטחון ונוחות בבית, אינטרקום לבית פרטי הוא הדוגמה הטובה ביותר למוצר העונה על שתי הדרישות בו זמנית. אתם זוכים בביטחון מכיוון שאתם תמיד יודעים מי מבקש להיכנס לביתכם. אתם זוכים בנוחות מכיוון שהאינטרקום, או לפחות דגמים מסוימים, יכולים לאפשר לכם לראות מי מצלצל בפעמון באמצעות הטלפון הנייד.

כיצד עובד אינטרקום ביתי

מבלי להתייחס לדגם האינטרקום והתכונות הייחודיות שמביא איתו כל מכשיר, ברמת העיקרון כל הסוגים הם בעלי אותו המבנה. ישנה יחידה אחת חיצונית המותקנת לצד הדלת או השער לחצר, ויחידה פנימית בתור הבית. בין שתי היחידות ישנה תקשורת המאפשרת לכם לשוחח עם מי שנמצא בצד השני. מרבית הדגמים מאפשרים לעשות זאת באמצעות תקשורת ווידאו. וישנם גם דגמים התומכים באפליקציות, אלו הם מומלצים במיוחד – הם לוקחים את הנוחות שלכם לדרגה אחת מעל. האפליקציה המומלצת ביותר היום היא אפליקציית 2EASY, זוהי אפליקציה נוחה ויעילה; כדאי לוודא שהמכשיר שאתם בוחרים תומך באפליקציה זו.

האינטרקום כמצלמת אבטחה

אינטרקום לבית פרטי יכול לשמש כמצלמת אבטחה ולהעניק לכם ביטחון. רוב דגמי האינטרקומים היום כוללים מצלמה המאפשרת לכם לראות מי נמצא בצד השני של הדלת. ישנם דגמים אשר רק מציגים לכם על המסך את התמונה, אך ישנם גם דגמים המקליטים ואפילו שומרים בענן. ואם אתם ממש רוצים לשמור על הביטחון שלכם – ישנם דגמים בעלי חיישני תנועה. אלו יכולים לזהות כל תנועה ליד הדלת שלכם ולתעד הכל בענן. הדגמים המתקדמים הם בעלי יכולת לראיית לילה, מה שמאפשר להם להציג תמונה ברורה גם בתנאי חשכה מוחלטת.

אינטרקום ביתי מאפשר לכם ליהנות ממבחר תכונות מדליקות המעניקות לכם נוחות וחוויה בחיי היום יום. למשל אתם יכולים לבחור את סוג הצלצול ועצמתו. אפשר להשתמש בעצמה גבוהה על מנת להיות בטוחים שסבתא תשמע…

רבים מהדגמים מאפשרים לכם גם הפניית שיחות. כלומר כאשר אינכם נמצאים בבית, או אינכם יכולים לגשת אל הדלת, תוכלו לשוחח עם האדם הנמצא בדלת באמצעות הטלפון הנייד.

וכך הטכנולוגיה הזו מגיעה במבחר עיצובים אסתטיים. פאנלים קטנים ומעוצבים אותם ניתן להתקין ליד הדלת. הם נוחים וקלים מאוד לשימוש. הם מגיעים עם הוראות שימוש בעברית, וכמובן מציעים לכם לבחור בין מספר שפות לשימוש בפאנל.

אינטרקום לבית פרטי מספק לכם ביטחון ונוחות. אם יש בבית ילדים או קשישים, אפילו אל תחשבו על זה פעמיים. לא אחת שמענו על נוכלים אשר ניצלו את תמימותם של ילדים או אפילו קשישים. אנשים שהתחזו לעובדי חברת חשמל או עייריה וכל מיני נוכלים ומתחזים. בעזרת אינטרקום ביתי אף אחד לא ירצה אפילו לנסות. כל ביקור יתועד וישמר והדבר יסייע לכם למנוע את המקרים הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *