עסקאות נדל"ן בראש שקט באמת – רק עם שמאי מקרקעין מיומן

הנהלת האתר

הנהלת האתר

רמת המחירים הגבוהה מאוד בכל רחבי שוק הנדל"ן מחייבת התנהלות זהירה, על בסיס תמונת מצב מלאה ונתונים מדויקים. שמאי המקרקעין המנוסה יניב רפאל מספק את המידע הנחוץ, ומבטיח קבלת החלטות נכונה

רכישת או מכירת נכס היא עסקה בהיקף כספי גבוה מאוד, מן הסתם הגבוה ביותר שאדם רגיל מבצע במהלך חייו. בנוסף מתאפיינות עסקאות הנדל"ן השונות במורכבות עצומה מבחינות רבות. ללא בקיאות ספציפית יש סיכוי של ממש לטעות, וכל טעות עלולה לעלות ביוקר. השירותים השונים שמספק שמאי מקרקעין מאפשרים ניצול הזדמנויות אטרקטיביות בתנאים המיטביים, עם שקט נפשי אמיתי מתוך ידיעה שניתנה תשומת לב לכל פרט רלוונטי – ובלי לשלם מחיר יקר ומיותר על טעויות.

בפרט כך הדבר כשבוחרים בשמאי עתיר ניסיון כמו יניב רפאל.

הכשרות מקיפות

הבסיס למתן השירות הטוב ביותר – בין אם נדרשת בדיקה של נכס לפני קנייה, בין אם על הפרק שמאות קרקע לבחינת כדאיות ההשקעה בה, אומדן מיסוי לקראת מכירה או רכישה, ייעוץ ספציפי לגבי נחלה במושב, היוון חלקות או חוות דעת לבית משפט – הוא הכשרה מקיפה.

הבסיס הוא כמובן הסמכה כשמאי מקרקעין וכשמאי רכוש. בנוסף, יניב רפאל הוא גם שמאי חקלאות ומומחה מטעם בתי המשפט. לאורך השנים השתתף בהכשרות שהקנו לו עוד יכולות חיוניות: קורס בוררים, השתלמות דוחות אפס מתקדמים, קורס חוזים והתקשרויות, ועוד.

הלמידה המתמדת הופכת את השירות שמעניק המשרד של רפאל למקצועי במיוחד גם במקרים המורכבים ביותר.

אמינות ללא פשרות

בסיס נוסף לשקט הנפשי של לקוחות משרד שמאים בוררות ונדל"ן יניב רפאל הוא האמינות המוחלטת. למשרד תו "אמון הציבור", וגם חברת D&B מספקת אינדיקציה ברורה למחויבות המוחלטת של רפאל ושאר חברי הצוות לפעול אך ורק לטובת האינטרסים של כל לקוח ולקוחה.

כל השירותים ניתנים בדיסקרטיות מלאה, וזאת על-מנת לאפשר ללקוחות לבחון כל הזדמנות וכל אופציה בלי חשש. עוד מרכיב מרכזי ב-DNA של המשרד הוא בקרה קפדנית על כל תיק, כדי שהמידע שיימסר ללקוח יהיה בוודאות מדויק, עדכני ומקיף.

חיסכון משמעותי במס, ניתוח מעמיק של כל נכס, יישוב קונפליקטים קשים

השירות המקצועי של יניב רפאל ושל המשרד שאותו הקים כבר ב-2003 מספק תועלת רבה בדרכים שונות. כך למשל ייתכן חיסכון משמעותי בתשלום מיסים בעקבות עסקת נדל"ן בזכות התנהלות נכונה מתוך הבנה מראש של כללי המס הרלוונטיים. תועלת אחרת מושגת כתוצאה מגישור הוגן שמאפשר ליישב סכסוכים משפחתיים סביב מקרקעין, ירושות, הסבת שימוש בקרקעות ועוד.

עוד דוגמה לכדאיות ההסתייעות בשירותיו של רפאל היא הערכת שווי של דירה, משרד, חנות וכו' – ובאמצעותה רכישת הנכס במחיר ריאלי ולא מופרז, הבדל שעשוי להגיע גם למאות אלפי שקלים. יזמים נהנים מהניסיון והמקצועיות שבאים לידי ביטוי בדוחות אפס מדויקים, עבור פרויקטים מכל הסוגים ובפרט התחדשות עירונית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *