אקסקלוסיביים: 5 טיפים לעיצוב חדר שינה יוקרתי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

עוברים דירה? משפצים את הבית? כדאי שתחשבו איך אתם רוצים שייראה כל חדר, ובפרט חדר השינה. חדר השינה הוא החדר שבו מנהלים שיחות אינטימיות ונרגעים אחרי יום עבודה ארוך, וחשוב שהוא יהיה מרגיע ונעים לצד עיצוב יוקרתי היוצר תחושה טובה אצל כל מי שנכנס אליו. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא על אודות חמישה טיפים שיכולים לשדרג את חדר השינה שלכם.

בסיס מיטה עם ראש מרופד

בסיס המיטה נראה לעיתים פריט די שולי, אשר תפקידו מסתכם בכך שהוא מתאים לגודל המזרן. עם זאת, הוא יכול להפוך לפריט המוסיף נגיעה עיצובית, מרשימה ויוקרתית לחלל חדר השינה, אשר מתאימה למצעים, לכריות ולכל הריהוט בחדר. בסיס מיטה עם ראש מרופד משדר אווירה מודרנית לחדרי שינה בכל הגדלים, ומשדרג את מראה החדר באופן ייחודי. כדאי לבחור מוצר איכותי לנוחות מקסימלית ולמראה מהודר ויוקרתי. גם את המסגרת של המיטה אפשר לבחור כך שתעניק תמיכה לגב בישיבה או בשכיבה, ואפשר לעצב אותה עם ריפוד עץ או מתכת בעיטורים מיוחדים שיוכלו להתאים לשאר הריהוט בחדר.

שידת צד

כשמעצבים חדר שינה כדאי לבחור שידת לילה שתעמוד לצד המיטה, תתאים לכל הריהוט בחדר ותיצור סימטריה מרשימה. מנגד, אפשר לבחור שידת צד שתבדיל את עצמה משאר האביזרים בחדר ותבלוט בעין המתבונן. מומלץ לרכוש שידה עמידה מעץ או מתכת שלא יתבלו משימוש תכוף בה ובמגירות, ולוודא שהגובה שלה מתאים למיטה והשימוש בה יהיה נוח.

שטיחון לצד המיטה

שטיח בחדר השינה מוסיף חמימות והרגשה ביתית. השטיח יכול לטשטש את רעש ההליכה ברחבי החדר וליצור אווירה שקטה ונעימה. אפשר לבחור שטיחון מעוצב ולהניחו לצד המיטה, ומומלץ לבחור אחד שישתלב היטב בחלל חדר השינה וייתן נגיעה עיצובית ויוקרתית, כמו בבתי מלון ובחדרי נופש. אפשר לבחור שטיח שצבעו מתאים לצבעים המרכזיים בחדר, או לבחור צבע נועז ובולט שיהיה קשה לפספס. היום אפשר לקנות שטיחים מוכנים ואפילו לקנות שטיח בהזמנה אישית, שיתאים במדויק לכם ולחדר השינה שלכם.

וילונות ארוכים

בחדר השינה אנו נוטים לכסות את התריסים או להסיט את הווילון במשך הלילה ולקראת הבוקר, לכן מומלץ לבחור וילונות ארוכים שישתלבו היטב עם העיצוב האישי שלכם ויתאימו גם לריהוט היוקרתי שבחדר. וילונות עשויים משלל בדים והם מגיעים במגוון צבעים ודוגמאות, ויש כאלו שאינם אטומים לגמרי ומאפשרים לאור הטבעי מבחוץ להאיר את החדר בעדינות יוקרתית. מומלץ לבחור וילונות קלילים בצבע מרגיע שיסננו את קרני השמש הבוהקות וישרו עליכם שלווה בכל בוקר מחדש. אתם יכולים גם לבחור וילון בצבע נועז או הדפס מיוחד שישתלב עם העיצוב בחדר.

תאורה מרשימה

לגופי תאורה יש יכולת להכניס "דרמה" לחדר השינה. יש אנשים המעדיפים גופי תאורה סטנדרטיים, ומנגד אנשים המעטרים את החדר בגופי תאורה גדולים כמו מנורות שנדליר או גופי תאורה עומדים המקנים לחדר מראה עשיר ויוקרתי. גופי התאורה באים בצבעים כסף, זהב, קריסטל או בצבעים בעיצוב מיוחד. מנורה מיוחדת מביאה נגיעה עיצובית ומודרנית לחלל החדר, ומוסיפה תחושה מרשימה לחדר לעת ערב.

לסיכום

אם אתם רוצים לעצב חדר שינה יפה ונוח , חשוב לשים לב לכל הפרטים הקטנים, כמו המנורה בחדר, הווילונות לחלונות, השטיח שיונח לצד המיטה, הוספת בסיס מיטה עם ראש מרופד או הקמת שידה מעוצבת לצד המיטה. כל אלו יעזרו לכם לעצב את חדר השינה באווירה יוקרתית ומרשימה, ולא תרצו לצאת מהחדר האהוב עליכם בבית.

קרדיט לתמונות PIXABAY

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *