ריהוט גן יוקרתי ומעוצב – המבחר הגדול בישראל !

הנהלת האתר

הנהלת האתר

ריהוט גן יוקרתי ומעוצב כבר לא נחשב בישראל למותרות, כי אם לבחירה המובילה עבור כל בית עם חצר, גינה או מרפסת, שבעליו החליטו להשקיע קצת יותר בעיצוב. לכן אפשר כיום לראות בישראל בתים רבים שבהם קיים ריהוט גן מוקפד, מעוצב ואלגנטי, שיש לו תפקיד פונקציונלי לכל דבר – לספק את צרכי הבילוי וההנאה של בעלי הבית, גם בחלל החיצוני, של החצר, הגינה והמרפסת.

צוות גרין ריהוט גן – הרשת המספקת כיום את המגוון הגדול ביותר בישראל לריהוט גן יוקרתי ומעוצב, מסבירים – מה השתנה בעולם ריהוט החוץ ואיך תבחרו את הריהוט האידיאלי עבורכם?

ריהוט גן – מרחב של זמן איכות מחוץ לבית

השינוי העיקרי שחל בתחום ריהוט החוץ הוא הגישה. כבר מזמן לא מדובר על ריהוט פלסטיק פונקציונלי שכל תפקידו הוא להיות פרקטי כשרוצים לשבת בחוץ, משהו שקל לנקות ונוח להעביר ממקום למקום, או לערום במחסן. ריהוט חוץ בימינו מקבל את אותו היחס של ריהוט לסלון, לפינת האוכל או לחדר המשחקים של הילדים. משקיעים בו. מקדישים לו מחשבה, בוחרים את העיצובים הכי אטרקטיביים והכי מתאימים לעיצוב החצר. ריהוט חוץ הפך להיות האלמנט המרכזי שבו משתמשים בימינו כדי לעצב את החצר, הגינה או המרפסת ולהפוך אותה למקום שנעים לשהות בו, לארח בו, שהוא אסתטי ומושך, שהוא מולטי פונקציונלי. ריהוט מעוצב, איתו אפשר לשבת בחוץ על כוס קפה כשהילדים משחקים בגינה וגם לאכול ארוחת חג עם המשפחה המורחבת, לשבת על שפת הבריכה ולהרגיש כמו בריזורט יוקרתי, או לעבוד מהמחשב בסביבה נעימה וטבעית. היום אפשר להתאים ריהוט גן לכל סגנון חיים, לכל סוג של משפחה, לכל צורך ולכל סוג של מרחב חיצוני.

איך לבחור ריהוט גן?

המרחב העצום של אפשרויות בחירה בתחום ריהוט גן אמנם מאפשר לכל אחד למצוא את ההתאמה המדויקת עבורו, אבל הוא גם עשוי להיות מבלבל. אתם יכולים להיכנס לקטלוג ריהוט גן, או לחנות ולראות שם אינספור אפשרויות פנטסטיות, איכותיות ויפות במיוחד, אבל רוב האנשים לא ממש יודעים מה הכי מתאים לחצר/גינה/מרפסת שלהם. אז הנה כמה פרמטרים שיכולים לעזור לכם לבחור:

  • שימושים עבור ריהוט גן – למה ריהוט הגן צריך לשמש אתכם? האם אתם רוצים פינת אוכל שתאפשר לשבת בגינה עם המשפחה לארוחות? האם אתם רוצים פינת ישיבה מפנקת עם ריפודים רכים כמו בסלון? או שאתם מחפשים מיטות שיזוף וקונכיות רביצה להניח על שפת הבריכה? האם אתם רוצים שתהיה לכם אפשרות לבשל בגינה עם מטבח חוץ איכותי? ומה לגבי הצללה ותאורה?
  • מגבלות המרחב – כמו בתוך הבית, כך גם בחוץ – חשוב להתייחס למקום הפנוי שיש לכם עבור הריהוט – האם יש לכם שטח מרוצף, או שאתם מתכננים להציב פינת ישיבה על הדשא? האם יש לכם הצללה או שפינת האוכל תהיה תחת שמש ישירה? לכל מאפיין של השטח יש השלכות ישירות על בחירה נכונה של הריהוט.
  • עיצוב – התאימו את הצבע, את חומרי הגלם ואת סגנון העיצוב של ריהוט הגן לעיצוב הכללי של הגינה (והמרפסת) ושל הבית. התייחסו לאווירה שאתם רוצים ליצור בגינה, לתחושה שאתם רוצים לקבל עם הכניסה למרחב ולאופן בו משתלב הריהוט עם מה שכבר קיים בחוץ.

לסיכום, ריהוט גן יכול להיות האלמנט הכי חשוב ומשפיע על נראות הגינה/מרפסת שלכם. הוא יכול ליצור עבורכם מרחב מעניין ומהנה, נעים ואטרקטיבי, שתהנו לשהות ולארח בו.

גרין ריהוט גן מציעים מבחר עצום של ריהוט גן יוקרתי, מבית המעצבים והיצרנים המובילים בעולם, מזמינים אתכם לבוא לבקר באחד הסניפים, או בקטלוג, לבחירת ריהוט גן שמגשים חלומות.

קרדיט תמונה FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *