הגיע הזמן להתפנק – 6 פריטים שכל פנסיונר צריך להכניס הביתה !

הנהלת האתר

הנהלת האתר

רבים מחזיקים בגישה שהם יעבדו קשה כמה שנים, ואז יעצרו לנוח. יטיילו בעולם, ישקיעו בילדים, יירשמו לחוגים, יתנדבו, ירחיבו אופקים, יטפחו את הגינה, ישפצו את הבית ובאופן כללי יגשימו שורה של חלומות שתקופה ארוכה היו דחוסים בתוך מגירה נעולה.

אז בין אם אתם מזדהים ובין אם אתם מאותם אנשים שמצליחים לשלב בין קריירה להנאות קטנות, אין ספק שתקופת הפנסיה אמורה להיות סופר מיוחדת. תקופה שבה אין צורך להתעורר לעבודה ותקופה שבה סוף סוף ניתן באמת לפרגן לעצמכם, כך שרק נותר להבין כיצד חוגגים את החיים הטובים, ופה נעצור להמליץ כיצד משדרגים את הבית הפרטי. הבית שבו עומדים לשהות זמן רב, כך שרק הגיוני להפוך אותו למפנק במיוחד.

ריהוט פנים

אם נתחיל מריהוט פנים, נמליץ על 3 אלמנטים סופר משדרגים:

  • כורסת טלוויזיה – אם אתם מאותם אנשים שנוטים מדי יום לשבת לצפות בטלוויזיה או לקרוא עיתון, בהחלט שווה לרכוש כורסת טלויזיה מפנקת . כזו שאינה רק מרשימה, אלא שבין היתר מציעה כיוונון עבור אזור הגב והרגליים, כזו שמרופדת בבד נעים ויוקרתי ואף כזו שמעניקה תמיכה נכונה באזור של הגב התחתון והצוואר.
  • כורסת מסאז' – רוצים יותר מכורסת טלוויזיה מושקעת? מוזמנים ללכת על כל הקופה ולרכוש כורסת מסאג . כורסה שכזו תאפשר ליהנות ממסאג' שמרגיש אנושי בכל רגע רצוי. הכורסאות של היום מאוד מתקדמות ואף יודעות להעניק עיסוי למגוון נרחב של חלקים בגוף. כולל שימוש ביונים שליליים, חימום הגב, חימום כפות הרגליים ועוד.
  • אמבטיית ג'קוזי -עכשיו כשיש הרבה יותר זמן פנוי, גם יש הרבה יותר הזדמנויות לקחת הפוגה נינוחה בתוך ג'קוזי פרטי. באופן שכזה במקום לחכות לצאת לצימר עם ג'קוזי, הופכים את הבית הפרטי להרבה יותר מרגיע, נעים ומהנה.

ריהוט חוץ

יש לכם גינה, או אפילו רק מרפסת? הגיע הזמן לבלות כמה שיותר בחוץ, ואף באופן נעים ומשודרג. קבלו 3 המלצות:

  • הוט טאב – אין יותר מרגיע מאשר לשהות בחוץ בתוך הוט טאב חם, כאשר בחוץ קריר ואף יורד גשם. מכאן שאם תמיד שיחקתם עם הרעיון, מדובר בתקופה מושלמת ליישם אותו.
  • מדורת גן – רוצים לשבת בחצר בערב קריר ולדבר על היום שהיה לצד כוס קפה, או בקבוק יין? תיהיו בטוחים שכל עוד תיישמו זאת לצד מדורת גן, מעין שולחן אש מרשים ומחמם שאינו דורש תפעול מורכב, תייצרו אווירה קסומה שתמשוך בכל פעם מחדש לצאת החוצה.
  • טאבון – בתקופת הפנסיה יש הרבה יותר זמן לשחק במטבח ולייצר מתכונים חדשים, כך שבהחלט מומלץ לשלב במרחב החיצוני טאבון. טאבון מאפשר לא רק לאפות פיצות ופוקצ'ות מדהימות, אלא גם דגים, ירקות ואפילו קינוחים מעניינים.

הזמן שלכם להגשים חלומות

עכשיו לאחר שקיבלתם טעימה, רק נותר להרכיב את רשימת החלומות הפרטית שלכם. הגיע העת להבין מה שנים אמרתם שתעשו ותרכשו בתקופת הפנסיה, ופשוט להתחיל ליישם. אם לא עכשיו אז מתי? מגיע לכם!

קרדיט לתמונות FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *