פינת ישיבה לגינה או למרפסת – לשבת בדיוק איך שבא לכם

הנהלת האתר

הנהלת האתר

המרחב החיצוני של הבית מיועד בעיקר לצורך רגיעה, זמן איכות עם המשפחה עם עצמכם או עם חברים. לכן גם עיצוב פינות ישיבה לגינה או למרפסת לרוב נעשה תוך חשיבה על נושאים כמו נוחות, חופש, רווחה ומרחב.אז איך זה בא לידי ביטוי בבחירת חומרי הגלם והצבעים של פינות ישיבה לגינה ואיך זה שבכל זאת יש אינספור סוגים וסגנונות של פינות ישיבה למרפסת ולחצר?

פינות ישיבה למרפסת ולחצר בהתאמה אישית

כל אחד מחדרי הבית מרוהט ומעוצב באופן שיאפשר לו למלא בצורה אופטימלית את הפונקציה שלשמה הוא קיים:

בחדרי השינה יש מיטות, שידות וארונות.

בחדרי רחצה יש ברזים, כיורים, אמבטיות ומקלחונים.

במטבח יש ארונות מטבח ומשטחי עבודה ובסלון יש פינות ישיבה נוחות ורחבות, שיכולות לאכלס את כל בני הבית לישיבה משפחתית משותפת.

מהבחינה הזו, עיצוב הגינה והמרפסת דומה יותר מכל חדרי הבית דווקא לסלון.

הוא נחשב להמשך ישיר של הסלון בבתים בהם יש דלת זכוכית גדולה בין חלל הפנים לחלל החוץ, והוא גם משמש בתפקיד דומה לזה של הסלון.

החצר והמרפסת לרוב מיועדות לישיבה נינוחה על כוס קפה בבוקר, או לאירוח חברים ומשפחה.

הם מיועדים לשתיית כוס יין רגועה אחרי ארוחת הערב, או לישיבה נעימה מול הנוף.

הם גם משמשים לעיתים קרובות לצורך הכנת ארוחות על האש ואירוח ארוחות משפחתיות גדולות וחגיגיות. לכן גם ריהוט של מרחבים אלה, צריך להתאים את עצמו לסגנון החיים של הבעלים.

איך מתאימים פינת ישיבה לסגנון החיים שלכם?

בחירה של פינת ישיבה אידיאלית לחצר, לגינה או למרפסת צריכה להיעשות בהתאם לצרכים של בני הבית, לסגנון החיים שלהם וגם לתנאים הקיימים בשטח.

הקריטריון הבסיסי הוא גודל השטח המיועד לפינת הישיבה, אך יש לבדוק גם אם הריהוט ממוקם בצל או שמש ישירה. אם הוא מונח על דשא, על ריצוף, או על אדמה.

אם הבית נמצא באזור עם אקלים יבש וחם, או לח וקר וכן הלאה.

לאחר מכן יש להתאים את הריהוט לסגנון החיים של בני הבית: האם הם אוהבים לארח ועושים זאת לעיתים קרובות? או שהם בעיקר אוהבים לשבת בחוץ לישיבה אינטימית בהרכב קטן ען כוס קפה או כוס יין?

האם יש ילדים קטנים בבית, שאוהבים להשתולל ולשחק בחוץ? או שזהו בעיקר בית של אנשים בוגרים, שיכולים לתחזק גם ריהוט עדין ויוקרתי?

בהתאמה למגוון הרחב של צרכים שונים, יש גם מגוון עשיר ורחב לא פחות – של אפשרויות בחירה.

סגנונות וסוגים של פינות ישיבה לגינה ולמרפסת

העיצוב המתבקש והצפוי ביותר של פינות ישיבה חיצוניות הוא בסגנון כפרי נינוח ומזמין.

אלה יכולות להיות פינות ישיבה יוקרתיות, בעיצוב שמזכיר ישיבה נינוחה בגינה כפרית, או על חוף הים.

פינות ישיבה אלה יכולות להיות צבעוניות ומרופדות, לישיבה נמוכה וקלילה, או עם ריפודים בצבע לבן בוהק בשילוב ראטן.

אך יש גם פינות ישיבה בעיצוב מודרני או עירוני, מתאימות לישיבה קצת יותר מוחזקת ורשמית, עם בסיס אלומיניום וריפודים בגווני אפור אופנתי, בז' ואפילו שחור.

פינות ישיבה מסוימות מתאימות במיוחד לישיבה על שפת הבריכה לעומת פינות ישיבה ענקיות לאירוח מספר גדול של אנשים, פינות ישיבה קטנות ואינטימיות לשניים ועוד.

אז איפה בא לכם לשבת?

עם המגוון העצום של אפשרויות עיצוב, חומרי גלם, צבעים וסגנונות – כל אחד יכול למצוא היום פינת ישיבה בהתאמה מדויקת לצרכים ולטעם האישי.

חברת גרין ריהוט גן מציעה מגוון עשיר ורחב של פינות ישיבה במגוון עיצובים מטובי היצרנים בעולם, עם חומרי גלם איכותיים – ייעודיים לשימוש בתנאי חוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *