החלפת מעקה זכוכית שבור – מה לקחת בחשבון?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מעקות זכוכית נחשבים לפופולריים ביותר, ממגוון סיבות. הם יפים, הם לא חוסמים את הנוף, הסגנון שלהם מודרני ועוד. במידה והמעקה הישן נשבר, כדאי לקחת בחשבון כמה דברים לפני שמחליפים. נסביר כיצד תגיעו לתוצאה הטובה והמתאימה ביותר.

ההחלטה הסגנונית

יתכן מאוד שלא הייתם שוקלים להחליף את המעקה, אם לא היה נשבר. יחד עם זאת, כאשר הוא נסדק או נשבר, אפשר לומר שניצבת לפניכם הזדמנות. ההזדמנות שלפניכם היא למשל עיצובית. בשלב זה, תוכלו להחליט שמה שרצוי לכם זה מעקה בדיוק בעיצוב המוכר לכם מקודם. אפשרות אחרת היא להתחדש עם עיצוב מפואר או לכל הפחות נאה יותר. מעקה הזכוכית המעוצב יוכל לשפר את מראה המרפסת שלכם ולהקנות לכם עיצוב פנים עדכני, יפה או אפילו מפואר. כמובן שום דבר לא מחייב לבחור סגנון שונה מאוד. יתכן מאוד שתעדיפו מעקה הדומה במובנים מסוימים למעקה הקודם, אך עם שיפורים קלים בעיצוב.

העמידות של המעקה

לא רק את העיצוב והסגנון של המעקה החדש כדאי לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך. חשוב להביא בחשבון גם את העמידות של המעקה. מכיוון שהמעקה הקודם נשבר, זה הזמן להשקיע בפתרון עמיד יותר, שמיוצר על פי מיטב הטכנולוגיה הנוכחית. אמנם לא קיים מעקה כלשהו שמגיע עם עמידות של מאה אחוז בכל מצב, אולם בהחלט ישנם דגמים שבנויים בצורה מאוד חזקה, חסינה ועמידה. העמידות חייבת להיות שיקול מרכזי בהחלפה של כל מעקה.

גובה המעקה, לא מובן מאליו

זה לא מובן מאליו, לבחור מעקה חדש שיהיה בדיוק באותו הגובה של הקודם. בהחלט יתכן שהשיקולים הנכונים כיום, אלה לא השיקולים שהיו נכונים כאשר הזמנתם אם המעקה הוותיק שלכם. לדוגמא, אם המעקה הקודם היה בגובה סטנדרטי, אולם מאז אתם מתכננים להגדיל את המשפחה, יש מקום להזמין מעקה מוגבה. כידוע, מעקה נמוך או בגובה רגיל כשיש ילדים קטנים בבית, זה פחות מומלץ. בבית עם ילדים, מעקה מוגבה ואפילו כפול בגובהו מספק בטיחות גבוהה. אפשרי כמובן מצב הפוך. אם המעקה הקודם היה מוגבה, אבל הילדים בינתיים גדלו והתבגרו, אין הכרח שגם המעקה החדש יהיה מוגבה. ניתן לבחור עיצוב דומה או שונה, בגובה סטנדרטי (או בגובה בהתאמה אישית, הרצוי לכם).

מיומנות, מקצועיות, אחריות

הדבר הבא שכדאי לקחת בחשבון בהחלפה של מעקה שבור הוא המיומנות והמקצועיות של היצרן ושל המתקין. שני הדברים הללו במיטבם יעניקו לכם מעקה מוצלח, איכותי, יציב. מעקה התואם היטב את המפרט שבחרתם ואת העיצוב שרציתם. ודבר אחרון, שימו לב לאחריות המגיעה לכם. גם אם האחריות היא לא הסיבה היחידה לבחור מעקה מחברה אחת או אחרת, זה בהחלט לא דבר פעוט. כאשר מוצאים חברה איכותית שמספקת מעקות, ברמה גבוהה ועל פי התקן פלוס אחריות מספקת, זו עסקה משתלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *