לקנות מוצרי יוקרה להיות בקשר עם החברה המייצרת

הנהלת האתר

הנהלת האתר

קנייה של תכשיטים או מוצרי יוקרה אחרים דורשת התנהגות צרכנית שונה מאשר של קניית כל סוג אחר של מוצרים או שירותים. מדובר במוצרים שהמחיר שלהם לא נמוך ולכן מלכתחילה קהל יעד מאד מסוים של לקוחות פונה לחפש אותם ולקנות אותם. תכשיטי פנדורה הם דוגמה טובה לכך. מי שקונה תכשיטים מתוצרתה של החברה עושה את זה כי הוא מכיר את החברה ואת הסטנדרט שלה, אוהב את הסגנון של התכשיטים וייתכן שכבר יש לו או לה כמה וכמה תכשיטים כאלה. במידה ואין להם איך לפנות אל החברה – הם יכולים לבצע מעבר אל שירות בקליק , שהוא אתר שמרכז בתוכו מגוון רחב של ערוצי יצירת קשר עם אינספור חברות מוכרות יותר או פחות בישראל, כולל חברות שמייצרות ומשווקות תכשיטים יוקרתיים.

למה צריך להיות בקשר עם חברת התכשיטים?

לא כל אחד רוצה או יכול להרשות לעצמו לקנות תכשיטים יוקרתיים, כאלה שנחשבים לרמה גבוהה. מי שעומד להוציא סכום כסף גדול על תכשיטים רוצה לדעת שהחברה מודה לו על כך ומאפשרת לו להיות איתה בקשר. פנדורה שירות לקוחות הוא גם המענה המקצועי לכל שאלה או בירור מידע בנוגע לתכשיטים או הסניפים הפזורים ברחבי הארץ וגם המקום שבו מי שכבר קנה תכשיטים יכול לפנות כדי לדעת שהוא חלק ממעגל לקוחות אקסקלוסיבי ומיוחד. הוא רוצה לדעת שהוא לא קונה רק תכשיט אלא גם את הקשר האישי והמיוחד עם החברה עצמה. כיום יש מודעות גבוהה למערכת יחסים הדדית וטובה בין חברות לבין הלקוחות שמפרנסים אותה והחברות האלה עושות מאמץ גדול להיות שם עבור אותם לקוחות. אין זה מובן מאליו שהלקוחות מבצעים רכישות ולכן המעט שאפשר לעשות עבורם זה להעמיד לטובתם מערך שירות לקוחות יעיל וחיובי שיוכלו בעזרתו להיות בקשר עם החברה.

הצורך האמיתי בשירות לקוחות

כאשר מדברים על שירות לקוחות ואפילו רק הוגים את צמד המילים האלה יש לזה משמעות לא קטנה. זה לא רק השירות עצמו שהלקוחות אולי יצטרכו אלא גם הקשר שהם רוצים להיות חלק ממנו ישירות מול החברה. הם רוצים לדעת שלחברה יש הערכה מיוחדת עבורם לאחר שבחרו לתת בה אמון ולשלם לא מעט כסף עבור התכשיטים וכמובן שעם הזמן גם יכולות להתעורר אצלם שאלות בנוגע למוצרים, לסניפים או לדרך התחזוקה של התכשיטים לטווח ארוך. ברגע שהם יודעים איך ואל מי לפנות הם יודעים שדואגים להם ושמים לב לאותה מערכת יחסים שנוצרה. חלק מהותי ממערך שירות לקוחות הוא גם הפנייה של מי שרק מתעניין ועדיין לא ביצע את הרכישה הראשונה שלו. גם הוא נחשב לחשוב שכדאי לוודא שהוא שבע רצון ולאחר מכן גם הוא יהפוך ללקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *