הכירו את מכשירי הכושר המושלמים לבית

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אחת, שתיים, שלוש, אחת, שתיים, שלוש, למעלה, למטה, מנוחה של כמה שניות וחזרה לסט חדש. בין אם מדובר במחשבות שלכם במהלך סט אימון סטנדרטי ובין אם מדובר במאמן האישי שלכם שעומד לידכם בשטח הבית/הגינה שלכם – סביר להניח שאתם במהלך אימון אינטנסיבי ומבינים את החשיבות של עשיית כושר, גם אם באופן עצמאי. בכל אימון שכזה, בין אם אתם אנשים של משקולות והעלאת מסת שריר או דווקא מאלה שאוהבים לסבול כל הדרך לגוף החטוב עם אימוני אירובי – תוכלו למצוא את המכשירים הללו ואחרים באתר CoolPool. בואו נדבר קודם על היתרונות של המכשירים הללו ומדוע הם חיוניים.

האם ניתן להתאמן באופן עצמאי וללא מכשירים? ומהם היתרונות של מכשירי כושר באימון ביתי?

נתחיל מהסוף: ישנם אנשים המעדיפים להתאמן בחדר הכושר ואחרים המעדיפים להתאמן בפארק, על הטיילת בים או אפילו בשטח הבית/הגינה שלהם. הסיבות לכך יכולות להיות רבות ומגוונות. אז לשאלה האם ניתן להתאמן באופן עצמאי וללא מכשירי כושר בבית – התשובה היא כמובן שכן. עם זאת, לשימוש במכשירי כושר יש יתרונות רבים ומגוונים:

  • אימונים יעילים ואיכותיים יותר שמפיקים ביצועים טובים יותר ומספקים תוצאות טובות יותר.
  • אימונים בטוחים יותר והפחתת הסיכון לפציעות.
  • ניתן לאמוד, לנתר ולמדוד מהירויות, משקלים ואפשרויות אימון שונות בהתאם ליכולת ולתכנן את ההתקדמות בצורה הדרגתית מדודה.
  • משפר את המוטיבציה ותורם לאווירה מלאה יותר של אימון מקצועי ואיכותי יותר.
  • ועוד…

מכשירי כושר מומלצים בכל בית:

אליפטיקל – מכשיר נהדר זה מאפשר לנו לשרוף הרבה קלוריות ונחשב לאחד המכשירים האהובים ביותר בעולם מכשירי הכושר. המכשירים מגעים בדגמים שונים, גדלים שונים, פונקציות ממוחשבות שונות ועוד. אלה משפיעים על איכות האימון בהתאם למשקל המתאמן, לגובה שלו, לאופי האימון הנדרש ולמעקב אחר הביצועים במהלך האימון. באתר  Cool Poolתמצאו מגוון אליפטקלים מקצועיית של חברות YORK, Revo ואחרות.

מסלול ריצה – אם אתם מחפשים מכשיר נהדר לאימון אירובי מסלול ריצה הוא המכשיר עבורכם. תוכלו לעשות אימון קל או אינטנסיבי לבחירתכם, ללכת במישור או בעליה, ללכת או לרוץ. חשוב לבחון את רמת הבטיחות של מכשיר ריצה עבור המשתמש בעניין רוחב המסלול, המשקל המותר, חוט הבלימה הבטיחותי ועוד.

ספות כושר – באמצעות ספות כושר תוכלו לבצע מספר רב של תרגילים לחיזוק שריר הבטן, הגב, האגן, הרגליים, הידיים ועוד. ישנן ספות כושר בדגמים, עיצובים וגדלים שונים, המתאימים לאימונים מסוגים שונים. יש גם ספות מתכווננות למצבים שונים שיכולים לסייע לכם באימונים מגוונים ברמות עצימות וזוויות שונות.

משקולת יד – כאשר מדברים על מכשירי כושר מומלצים לבית חייבים לכלול ברשימה גם משקולת יד. יש משקולות מסוגים שונים: משקולות אוניברסאליות, משקולות ברזל, משקולות גומי, משקולות הקסוגן, משקולות קטלבלס ועוד. אלה מתאימות לסוגי אימון שונים ולנוחיותם של משתמשים שונים.

מכשירים אלו ואחרים תוכלו למצוא באתר Cool Pool  ברמת האיכות הגבוהה ביותר עם משלוח מהיר ובטוח עד בית הלקוח. לפרטים נוספים והתייעצות עם הצוות המקצועי של החברה ניתן להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר ישירות בטלפון או בוואטסאפ.

קרדיט לתמונה Freepik

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *