טיפים לבחירת כיריים יוקרתיים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

כפי שכולכם ודאי כבר יודעים, כיריים טובות הם אלו שיהפכו את תהליכי הבישול בחלל המטבח שלכם לתהליכים מעניינים, מהנים, נוחים ובטוחים הרבה יותר. זאת בעוד כי השוק של היום מונה בתוכו מגוון רחב של אפשרויות שונות אשר נבדלות אחת מהשנייה במספר מאפיינים שונים ולכן, חשוב להכיר לעומק את ההבדלים השונים בין הדגמים טרם ביצוע הרכישה. כלל, כיריים עבור המטבח הביתי מתחלקים למספר סוגים עיקריים, ביניהם כיריים בנויות המקובעות לשיש, כיריים גז, כיריים חשמליות ועוד. על כן, במטרה לוודא כי אתם מגיעים מוכנים ומזומנים למעמד הרכישה, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את חמשת עקרונות המפתח שצריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים כיריים יוקרתיים למטבח שלכם.

• גודל – תחילה, מוטב לבדוק כי גודל הכיריים אכן תואם את המידות של השיש בחלל המטבח שלכם. כמו כן, חשוב לדעת כי במידה וחיתוך השיש יהיה קטן מדי, הרי שיהיה עליכם להזמין איש מקצוע שיבצע חיתוך נוסף בהתאם לגודל הכיריים, כך שמדובר על פרמטר חשוב שיש לקחת בחשבון.

• הספק מבערים – דבר נוסף וחשוב לא פחות יהיה לוודא כי כמות המבערים וכן גם עוצמתם תואמים את היקף ואופי השימוש שלכם. זאת בעוד כי לדגמים הסטנדרטיים יש ארבעה מבערים – בינוני, גדול ועוד שניים קטנים, כאשר תפוקתו של המבער תדורג על פי וואטים. כמו כן, מיותר לציין כי רמת ההספק תשתנה בין סוגי השימושים, כך שההמלצה שלנו תהיה קודם כל לאפיין את אופי השימוש שלכם.

• תחזוקה – כפי שכבר ציינו קודם לכן, השוק של היום מציע מגוון רחב של כיריים בדגמים שונים, כאשר בין המאפיינים המבדילים בין הדגמים השונים תוכלו לפגוש בנוחות השימוש שלהם, מה שבא לידי ביטוי במיקום הכפתור, חווית המשתמש וכיוצא בכך. יחד עם האמור, מוטב לוודא כי אתם בוחרים בדגם שניתן לנקות בקלות, מה שיורד מכם את מטלת התחזוקה העיקשת.

• תו תקן – במדינת ישראל ישנו תו תקן ישראלי עבור מכשירים ביתיים, תו תקן אשר קובע שורה של כללים חד משמעיים בכל הסובב סביב כיריים כז. כך לדוגמא, קובע התקן הישראלי כי על הכיריים להיות בעלי חיישן בטיחות שידאג להפסיק את הזרמת הגז במצבים בהם הלהבה נכבית בפתאומיות וכיוצא בכך.

• תקופת אחריות – בדומה לרכישה של כל מוצר אחר, גם כאן מוטב לקחת בחשבון את תקופת האחריות של המוצר. מעבר לכן, יש לדעת כי בקרב מרבית חברות הכיריים תוצע התקנה והפעלה ראשונית של הכיריים על ידיו של איש מקצוע מנוסה, ללא כל עלות נוספת מצדכם. על כן, עליכם לזכור כי במידה וההתקנה לא תבוצע על ידיו של טכנאי מורשה, הרי שלא תהיה לכם אחריות על הכיריים במקרי תקלה.

קרדיט לתמונה Freepik

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *