הפרטיות בעידן הדיגיטלי בשפה שכולם מכירים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

העידן הדיגיטלי שבו אנו חיים הביא איתו שינויים משמעותיים למדי בכל הנוגע לאופן שבו אנו צורכים מידע שכן, אם פעם מידע היה מועבר רק במסגרת ערוצי התקשורת המרכזיים ובאמצעות דואר רשום, כיום מידע יכול לעבור לכל רחבי העולם תוך שניות ספורות – ולא רק מידע חשוב שנוגע לכולם. גם מידע רגיש ופרטי עלול לעבור בין רגע, בין היתר בשל פלטפורמות המדיה החברתית שנכנסו לחיינו בקצב מסחרר, ולצד העובדה שהן הפכו את התקשורת לנוחה מאוד, הן גם מביאות איתן לשולחן סכנה משמעותית למדי בכל הנוגע לשמירה על הפרטיות שלנו. אז איך אפשר בכל זאת לשמור על הפרטיות בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, ואיזו שפה עליכם לדעת לדבר היטב במידה ועוד לא הספקתם ללמוד לעשות זאת? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

החוק להגנת הפרטיות

לפני שאתם מחפשים אחר עורך דין הגנת הפרטיות שיוכל לסייע לכם, עליכם קודם לכן להכיר את הרקע שמאחורי החוק להגנת הפרטיות. למעשה, חוק זה אינו מגדיר בצורה מדויקת מהי פרטיות, אך הוא עדיין פוסק כי חל איסור מוחלט לפגוע בפרטיות של אדם בלי הסכמתו המלאה. כמו כן, חשוב מאוד לציין כי הסעי, השני בחוק זה מציג מגוון מקרים, כאשר כל אחד מהם נחשב לפגיעה בפרטיות. משמע הדבר הוא, שבמקרים בהם עברתם על אחת מן הפגיעות האלו, הדבר נחשב לפגיעה בפרטיות של אדם, ומנגד – כאשר אתם סבורים כי אדם אחר פגע בכם באחת מהדרכים המתוארות במסגרת חוק זה, בהחלט תוכלו להתחיל בהליך משפטי בסיוע והכוונה של עורך דין הגנת הפרטיות שאמור לייעץ לכם לאורך כל הדרך.

מקרים בהם הפרטיות של האדם נפגעת

בילוש, התחקות או מעקב אחר אדם

האזנה לאדם או הקלטתו בצורה שאינה נאותה כדין

פרסום תמונה שעלולה לבזות את האדם אשר מתועד בה

שימוש בשם, כינוי או סמל מסחרי של אדם מסוים ללא הסכמתו

לימוד דיבור אנגלית – למה זה חשוב?

לימוד דיבור אנגלית הוא חלק בלתי נפרד מהעולם של ימינו, והוא בהחלט מומלץ עבור כולם, וזאת בשל מספר סיבות:

• האופציה של לימודים בחו"ל – אחת הסיבות המרכזיות לכך שחשוב מאוד לערוך לימוד דיבור אנגלית במידה ואתם לא שולטים במידה מספקת בשפה היא ללא כל ספק האופציה של לימודים בחו"ל. למעשה, כל מי שאי פעם ירצה לערוך לימודים במדינה אחרת אמור לשלוט בצורה מסוימת בשפה האנגלית.

• קריירה – אפשרויות קריירה שונות הן ללא כל ספק סיבה נהדרת לערוך לימוד דיבור אנגלית שכן, בימינו ניתן לראות יותר ויותר חברות אשר דורשות מהעובדים הפוטנציאליים שמתראיינים אליהן לשלוט לפחות ברמה מסוימת בשפה האנגלית, כך ששליטה טובה על השפה עשויה לפתוח לכם דלתות נוספות בקריירה.

• הרחבת אופקים – אחד הדברים החשובים ביותר הוא ללמוד, להתפתח ולהרחיב אופקים מעת לעת שכן, רק בהינתן הדבר תוכלו להיות בטוחים כי אתם ממשיכים להתקדם בחיים כפי שאתם אמורים להתקדם, בעוד כי כאשר אדם מחכים ומרחיב אופקים הדבר מספק לו עניין לחיים ומשהו להתמקד בו. ובכן, לימודי אנגלית זו דרך מצוינת להרחיב אופקים. מעבר לכך שמדובר על שפה חדשה לגמרי שהיא נושא לימוד מעניין בפני עצמו, שליטה מלאה על השפה האנגלית עשויה להנגיש לכם מקורות מידע איכותיים שלא תמיד יש גישה אליהם במידה ואתם דוברים שפות אחרות, כך שלימודי אנגלית בסופו של דבר יוכלו לעזור לכם להחכים בצורה משמעותית למדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *