חגיגת יום הגבר הבינלאומי! מדריך לג'נטלמן המודרני

הנהלת האתר

הנהלת האתר

יום הגבר הבינלאומי הוא יום הנחגג ב-19 בנובמבר מדי שנה. הוא הוקם בשנת 1999 על ידי תומס אוסטר ונחגג כעת בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם. זה יום לגברים לחגוג את הישגיהם, להרהר בחייהם, להרהר במה הם רוצים לעתיד וכיצד הם יכולים להיות אבות, שותפים, חברים, עמיתים לעבודה ואזרחים טובים יותר. הג'נטלמן המודרני צריך להיות אדם שמבין את הפריבילגיה שלו אבל גם את אחריותו. הוא צריך לדעת איך להתנהג בהקשרים חברתיים שונים ולוודא שהוא לא מדכא אף אחד.

קדמה: מדוע יום הגבר הבינלאומי חשוב?

יום הגבר הבינלאומי הוא יום לחגוג את הגברים בחיינו. חשוב לקיים את היום הזה כי הוא מביא למודעות לנושאים המשפיעים על גברים ונערים. הוא מדגיש אי שוויון מגדרי ואלימות נגד גברים ונערים, מקדם שוויון מגדרי, מערכות יחסים בריאות ומודלים חיוביים לגברים.

תוכניות סוף שבוע ופעילויות ליום הגבר הבינלאומי

פעילויות ליום הגבר הבינלאומי:

– לבלות עם החברים שלך

– לבלות עם הילדים שלך

– לך לקולנוע

– לאכול במסעדה חדשה

– ללכת לטיול

– כתוב חיבור

מדריך מתנות ליום הגבר הבינלאומי 2022 – מה לקנות לגבר שלך לחג

יש מעט מקרים בשנה שאת יכולה לחגוג עם הגבר שלך. אחד מהם הוא יום הגבר הבינלאומי. היום הזה נחגג מדי שנה וזה זמן מצוין להפגין הערכה לכל הדברים שהוא עושה עבורך. החג ממש מעבר לפינה, אז אם את תוהה מה לקנות לבחור שלך, אז הרשימה הזו היא בשבילכם!

מנוי לחדר כושר

חופשה לחו”ל

מפיץ ריח מקצועי

טלוויזיה חכמה

כרטיס למשחק כדורגל

כרטיס לקולנוע

ועוד

ההיסטוריה של יום הגבר הבינלאומי ולמה זה חשוב ב-2022

יום הגבר הבינלאומי הוא יום בו מציינים את הגברים ואת תרומתם לחברה. זה גם משמש זמן לגברים להרהר על האתגרים העומדים בפניהם וכיצד הם יכולים להתגבר עליהם. יום זה משמש גם כהזדמנות לאנשים מכל המינים לעשות מעשה וליצור עולם שווה יותר בין המינים. בשנת 2022, יום הגבר הבינלאומי יצוין במדינות רבות ברחבי העולם כולל אוסטרליה, בנגלדש, קנדה, הודו, אירלנד, ישראל, ארה”ב יפן, דרום קוריאה ועוד.המאמר נכתב בשיתוף ארומהריי חברת מפיצי הריח המובילה בישראל

קרדיט לתמונות PIXABAY

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *