טיפים לצו ראשון

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מתגייסים לצה"ל בקרוב ולא יודעים מה עומד לקרות בצו הראשון? בכתבה הבאה תמצאו שלל טיפים לצו ראשון. כל הפרטים החשובים- בכתבה הבאה.

מוזמנים למלא את הנתונים שלכם רגע לפני ההגעה ללשכת הגיוס

אם אתם מדמיינים לעצמכם את ההגעה לצו הראשון, הרי במסגרת טיפים לצו ראשון נעדכן כי הצו הראשון מתחיל מהבית ולא מלשכת הגיוס. כן, כן אתם צריכים להיכנס לאתר ובאזור האישי שלכם תמצאו נתונים שונים ותדרשו למלא את הפרטים שלכם. נוסף על זאת, תדרשו למלא את השאלון הרפואי ובו תתבקשו לדווח על המצב הרפואי שלכם על ידי שאלות של כן או לא וכן תדרשו להוסיף את המסמכים הרפואיים הרלוונטים למילוי השאלון בצורה הטובה ביותר. שימו לב, במידה ולא תמלאו את השאלונים הנ"ל, הרי לא תהיה לכם האפשרות להגיע ללשכת הגיוס ותצטרכו לחזור הביתה.

מוזמנים לישון היטב

עוד טיפ חשוב ביותר- רצוי לישון היטב טרם ההגעה לצו הראשון על מנת להיות חדים וממוקדים. מכאן, ההמלצה היא לא להיות מותשים לפני הצו הראשון אלא להיות חדים ולישון היטב.

  ההמלצה היא- היו עצמכם

מועמדים לגיוס רוצים להרשים את האנשים לפניהם במסגרת הצו הראשון וההמלצה היא להיות עצמכם ולא להמציא דברים שאינם קיימים באמת. במידה ותמסרו מידע לא נכון, הרי הדבר עשוי לפגוע במיונים שלכם ליחידות מסוימות ולכן חשוב ביותר למסור את המידע המדויק ביותר.

כדאי להגדיל ראש

במטרה להגיע ממוקדים כמה שיותר במסגרת הצו הראשון, חשוב ביותר לא להילחץ יתר על המידה ולבצע את המטלות לקראת היום הזה מראש. מה הכוונה? אם אתם יודעים את מסלול הנסיעה, הרי כדאי לתכנן אותו כמה שיותר מוקדם ולוודא כי ארגנתם את התיק שלכם ובו יש את כל מה שאתם צריכים.

 הגיעו עם שתייה ואוכל

ההמלצה היא להגיע עם מים, אבל גם חשוב ביותר להגיע עם אוכל ושתייה על מנת שיסייע לכם להירגע.

 אין אפשרות שנייה

זכרו, הצו הראשון הוא חד פעמי ולכן חשוב ביותר לבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר ולזכור כי אין שני לרושם ראשוני. במידה ואתם לא חשים טוב, הרי כדאי להודיע על כך על מנת להיערך בהתאם.

מוזמנים להוריד את מפלס הלחץ

נכון, מדובר בחוויה מלחיצה אשר עתידה לקבוע את העתיד שלכם בצבא, אבל חשוב ביותר להגיע רגועים ומוכנים ככל הניתן על מנת להפוך את החוויה לנעימה יותר זכרו שעוד מועמדים עוברים את המבחנים בהצלחה רבה ולכן אין באמת ממה להילחץ אלא בדיוק להפך. חשוב ביותר להיות רגועים- נסו להאזין למוסיקה שאתם אוהבים או לדבר עם אנשים שאתם מעריכים את חוות הדעת שלהם. זכרו- אין מדובר על בחינה על החומר שלמדתם אלא אנשים רוצים להכיר אתכם על מנת לשבץ אתכם לתפקידים הטובים ביותר בצבא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *