מחפשים מטבח כפרי? מוזמנים להבין איזה סגנון באמת מעדיפים!

הנהלת האתר

הנהלת האתר

רבים מהאנשים בוחרים לעצב את המטבח בסגנון כפרי. מבקשים מטבח שישרה תחושה נעימה, מתחברים למראה העוצמתי של העץ המלא. מאוהבים בטקסטורה הייחודית של העץ, מבינים שמדובר במטבח שיזדקן ביחד עמם (אך עדיין ייראה נהדר כמו בימיו הראשונים) ואף מבינים שמדובר במטבח שתמיד ניתן לחדש ולעצב באופן שונה, וזאת מבלי להוציא הרבה ומבלי לערוך שינויים משמעותיים.

מכאן שאם גם אתם מבקשים מטבח כפרי, כזה שמעניק תחושה של משפחה, שמבטיח בישולים ושזורק לתמונות השראה שליקטתם מסרטים על אחוזות שבהם משרתים מבשלים בסירים גדולים, מוזמנים לעצור להבין שאתם רק בערך יודעים מה מחפשים. מדוע? כיוון שבתוך הסגנון הכפרי יש לא מעט תתי סגנונות, כך שיש להבין מה נכון ורצוי במיוחד עבורכם.

4 תתי אופציות של מטבח כפרי

  1. מטבח כפרי בסגנון פרובנס

אזור פרובנס הנו אזור ציורי שמצוי בדרום צרפת. האזור הכפרי ידוע לטובה ביין איכותי ובתפריט קולינרי מדהים. אי לכך כאשר מבקשים מטבח שמזדהה עם מאפייני האזור, יש להתמקד בפונקציונליות כפרית, בחומרי גלם משובחים ועמידים ואף בנראות פשוטה אך מאוד מרשימה. בין היתר מטבחים מסוג זה יבואו לידי ביטוי באמצעות משטחי עבודה גדולים ובעלי נוכחות, בשילוב של מדפים חיצוניים ובמגוון פתרונות אחסון חכמים.

  • מטבח כפרי בסגנון אנגלי

אם במטבח פרובנס דיברנו על פשטות שימושית ומרשימה, הרי שפה ניתן למצוא את הקצה השני של הסקאלה. מטבח כפרי אנגלי הוא הרבה יותר אלגנטי ומבקש הרבה יותר להרשים. הוא מדבר יוקרה, אם כי נוקט בהידור מאופק. כאן רמת הגימור תהיה הרבה יותר מתונה ומעודנת – גסות אינה חלק מהמשוואה. עוד נמצא במטבח מסוג זה חריטות עבודת יד, גוונים בהירים, צביעה אטומה וכמובן קווים ישרים שמדברים איפוק.

  • מטבח כפרי בסגנון מודרני

בעולם העיצוב ידוע שניתן גם וגם וכל עוד הכול מתחבר היטב, באופן הרמוני ומרשים, לא נעשית שום "עבירה עיצובית". מכאן שרבים שיש להם מטבח מודרני קטן שנמצא לקראת שיפוץ, בוחרים להפיח במטבח נשמה באמצעות בחירה בסגנון משולב, סגנון כפרי מודרני. מה בפועל זה אומר? מטבח מסוג זה יציג קווים ישרים, ייהנה מאיכות חומר גלם שרק עץ מלא יודע להציע וכמובן יציג עבודת נגרות מתקדמת, אך גם כזו שמתכתבת עם מסורת עשירה. במקביל, מטבח כפרי מודרני יציג טקסטורה חלקה, ישלב כלי חשמל מתקדמים והגוונים ישחקו עם לבן, קרם ואפור.

  • מטבח כפרי בסגנון תעשייתי

מדהים לראות כיצד הסגנון הכפרי יודע לשנות צורה באופן כה מובהק ונכון. מכאן שאם מבקשים לייצר משחק מעניין עם הבסיס של המטבח הכפרי, ואם מתחברים לצינורות שבולטים מהקירות, לבטון חשוף ובאופן כללי לאווירה אורבנית, מוזמנים לקחת את הסגנון הזה בחשבון. כאן נמצא את העץ המאסיבי במראה פחוות מהוקצע, משחק מעניין עם פרזול בעל נוכחות, כאשר משחק בין מראה נוסטלגי אקלקטי למראה עירוני מייצרים שילובים מרתקים. מה מבחינת גוונים? יש בהחלט מקום לתת במה לצבעים עזים לצד גוונים בהירים, אם כי גם הצבע השחור עשוי להשתלב נהדר. כמו כן, מבחינת אלמנטים משלימים, ניתן לשחק עם מגוון פריטים מרשימים, כגון ידיות פליז, גופי תאורה, קולט אדים בעל נוכחות, ברזים מיוחדים וכדומה.

עצה לדרך

עתה כאשר יותר ברור מה מייחד כל סגנון, רק נותר להתחיל להתמקד, כאשר הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתחיל לראות תמונות שמייצגות שלל סגנונות, כאשר יש לזכור שתמיד ניתן לקחת את המטבח הכפרי לכיוון שהוא יותר שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *