איך לבחור תכשיט מתאים לאירוע חגיגי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אירועים חגיגיים הם ההזדמנות שלנו לצאת קצת מהשגרה, להשקיע בהופעה שלנו ולהרגיש לפחות לכמה שעות כאילו אנחנו בטקס האוסקר על כל השמלות והחליפות הנוצצות שבו. הופעה מרשימה היא שילוב בין הבגדים שהם הבסיס לבין תוספות כמו אקססוריז וכמובן תכשיטים. איך לבחור את התכשיט המתאים ביותר עבורנו?

ליצור איזון בין הבגדים לתכשיט

אמנם אנחנו רוצים שההופעה שלנו תהיה בולטת ומרשימה, אך בולטת לא אומר מקושקשת אלא להיפך- מאוזנת. כזו שכל דבר יושב בה במקום, ושהפריטים מוסיפים זה לזה ולא מורידים. כך נוצר מראה כולל שהוא הרמוני, יפה ונראה כאילו הוא לא מתאמץ למרות שטרחתם והשקעתם הרבה זמן ומחשבה בהתאמות. כך למשל, אם הבגד בולט וצבעוני, מומלץ לבחור תכשיטים עדינים, בין אם אלה עגילים קטנים או שרשרת עם תליון קטן. אם הבגד חלק ובעל מראה סולידי, אפשר להתפרע עם התכשיטים ולענוד למשל שרשרת ארוכה או כמה שרשראות יחד.

ליצור התאמה בין דוגמת הבגד לתכשיט

אם הבגד שאתם לובשים אינו חלק אלא יש עליו הדפס כלשהו, נסו להתאים את התכשיטים כך שישתלבו עם ההדפס היטב. למשל, אם ההדפס הוא בעל צורת מעוגלת או גלית, עגילי חישוק זהב יתאימו מאוד. הם גם מרשימים ולכן יתאימו לאירועים חגיגיים. ניתן להתאים את גוון הזהב לבגד ולהופעה הכללית ולבחור בין זהב צהוב, לבן או אדום. אם ההדפס הוא בצורה ישרה, עגילים ארוכים בעלי צורה ישרה ישתלבו טוב יותר.

לתת מקום רב יותר לאזורים מסוימים

אצל כל אחד ואחת יש אזורים בגף הנראים טוב יותר ואותם רוצים להבליט ואזורים אחרים שהם החולייה החלשה ואותם מעדיפים להסוות או לפחות לא להבליט. תכשיטים הם אמצעי להבליט אזורים מסוימים. כך, עגילים מבליטים את האזור הפנים כשעם גוונים מסוימים אפשר להבליט יותר את העיניים, שרשרת מבליטה את אזור הצוואר ועצמות הבריח, צמיד את הזרועות או פרק כף היד וטבעות את האצבעות. עדיף לבחור סוג תכשיט אחד או שניים שישדרגו את המראה של אותו אזור שאתם רוצים להבליט.

תכשיטים שילכו יחד עם מי שאתם

לכל אחד יש את האופי, האישיות, התכונות וההעדפות שלו. עם כל הכבוד לכך שזהו אירוע חגיגי, התכשיטים שתענדו צריכים קודם כל להתאים ולא לסתור את האנשים שאתם. אם עדינות היא חלק בלתי נפרד מהאופי ומההופעה שלכם בד"כ, אל תנסו להתפרע מדי באירוע מבחינת המראה כי הדבר יכול לגרום לכם להרגיש לא בנוח, ותחושה נוחה בה אתם שלמים עם עצמכם מקרינה מאוד החוצה. אם אתם אוהבים את הלא שגרתי והפרוע, אל תחנקו את עצמכם עם תכשיטים "מעונבים" מדי. עגילי חישוק זהב בגודל בינוני הם בדיוק נקודת המפגש בין אלגנטי לפראי.

להוסיף לתכשיטים פריטים נוספים

תכשיטים הם אקססוריז בולטים ומהווים חלק חשוב ומשלים להופעה הכללית. עדיין אפשר וכדאי להשלים את הלוק עם פריטים נוספים. אלה יכולים להיות תיק, עליונית או צעיף יפים אם זהו אירוע חורף, נעליים כמובן וגם לאופן סידור השיער יש השפעה רבה על הלוק. שיער פזור נותן מראה חופשי יותר משיער אסוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *