דלתות זכוכית לאמבטיה – בהזמנה אישית

הנהלת האתר

הנהלת האתר

עיצוב הבית ובייחוד חדר האמבטיה התפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות. אם עד לפני מספר שנים וילון שקוף או בצבעים היה "עושה את העבודה" – היום, ישנו דגש הרבה יותר גדול על נראות ועיצוב חדר האמבטיה – בצורה נקיה ואסתטית. בכתבה זו נסביר בקצרה על דלתות זכוכית לאמבטיה – דגשים חשובים בעת הזמנה אישית ואיפה הכי כדאי להזמין.

דלתות זכוכית לאמבטיה – מבחר האפשרויות 

כולנו מכירים את המקלחון הפינתי או החזיתי. הנה כמה סוגי דלתות זכוכית לאמבטיה שלא בהכרח הכרתם קודם:

מקלחון מעוגל

מקלחון זה יכול להגיע בכמה מיקומים שונים, בין אם בצורה חזיתית (מקיר לקיר) או במסווה של מקלחון פינתי. מלבד צורתו המיוחדת, דלתות הזכוכית בנויות בצורה עגולה כך שניתן להרוויח מקום רב באמבטיה מבלי לתפוס החלל רב בחדר.

אמבטיון

אמבטיון מהווה פיתרון אידיאלי עבור אלו שרוצים מקלחון מבלי לוותר על הנוחות שבאמבטיה, כאשר היא תהיה בחלקו התחתון ומעליה ישנם מחיצות או לחלופין דלתות זכוכית לאמבטיה. האמבטיון מספק פרטיות, נוחות וייחודיות נקיה ואסתטית בעיצוב.

פרזול שחור

דלתות זכוכית לאמבטיה באות במגוון רחב של סגנונות, אחד מהם הוא הפרזול השחור. אלו הם מקלחונים עם חלקי מתכת המעטרים את דלתות הזכוכית ומסגרת שחורה – אשר יחד מייצרים מראה מרשים ויוקרתי לחדר האמבטיה. 

דלתות זכוכית לאמבטיה – עובי הזכוכית המומלץ

כשמדובר על דלתות זכוכית לאמבטיה, עובי הזכוכית מהווה עיקרון חשוב אשר יקבע את איכות הדלתות עצמן.

דלתות זכוכית לאמבטיה בהתאמה אישית מגיעות עם זכוכית מחוסמת, וניתנות לבחיחרת הלקוח בעובי של בין 6 ל- 8 מ"מ. עבור האמבטיה שלכם, אנו ממליצים להשתמש אך ורק ב- 8 מ"מ, כיוון שככל שהזכוכית עבה יותר, כך תהיה גם יותר עמידה לשינויי טמפרטורות קיצוניים.

דלתות זכוכית לאמבטיה – מראה הזכוכית

במראה הזכוכית ישנם המון סוגים שתלויים אך ורק בבחירה שלכם.

בין אם הזכוכית הנבחרת תהיה אטומה, שקופה, חלבית, מחוספסת או מודפסת – האפשרויות הן כמעט בלתי נגמרות ותלויות אך ורק ברצונות שלכם ובעיצוב החלל.

איפה מזמינים?

עבור דלתות זכוכית לאמבטיה ניתן לפנות לכל חברה אשר מתעסקת בייצור זכוכיות או מקלחונית למינהם. אנו ממליצים על טורס גלאס, חברה המתמחה בכל עבודות הזכוכית הנדרשות עבור הבית שלכם. כך תוכלו להתחיל את עיצוב חדר המקלחת, ואף הבית – עם אין סוף אפשרויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *